Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me kaksi ja hän

Vierailija
30.03.2021 |

Olemme olleet aviomiehen kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Siksi on aina ollut hyvää, mutta lähiaikoina on tuntunut ettei meillä ole tarpeeksi aikaa. Ehkä myös neljänkympin kriisi pukkaa päälle ja olen miettinyt miten seksielämä saisi hieman uutta puhtia.
Ennen parisuhdetta ei minulla ollut juurikaan kokemusta joten ehkä koen jääväni näistä paitsi nyt, kun vierellä on kumppani jonka kanssa on tarkoitus tallustaa "loppuun saakka".
Olen ollut itse normaalia aktiivisempi seksipuuhissa ja tavallaan löytänyt itseni vasta nyt. Seksikeskustelukumppaneita on ollut netissä, mieheni on niistä tietoinen ja hänen luvalla tätä olen tehnytkin. Otin puheeksi että mitä jos me tekisimme tätä kolmestaan, molemmille osapuolille, miehelle ja hänelle, tämä sopi.

Haluaisin kysyä nyt muilta joilla on tällainen kolmensuhde ollut tai on menossa että mitä kannattaa ottaa huomioon. Hän asuu kaukana joten ei tulisi olemaan muutoin meidän arjessa. Lapset ovat tästä erillään. Täsmennän vielä, että meille kaikille kolmelle tämä on herättänyt kiinnostusta mennä keskustelua edemmäs.
Kaipaisin nyt omakohtaista kokemusta vastaavasta kolmikosta :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on edessä ns. hyppy tuntemattomaan. Haluja teiltä löytyy toteuttaa tuo, mutta ennalta ei pysty millään sanomaan, että miltä se kokeilu sitten loppupeleissä tuntuu ja minkälaisia tunteita se nostaa pintaan, jos/kun sen päätätte toteuttaa.

Minkä ikäisiä olette ja mistä päin Suomea? Olette siis olleet melko nuoresta asti yhdessä.

Mekin olemme pyöritelleet ajatusta kolmannesta, vieraasta miehestä, tuomaan lisäjännitystä omaan elämäämme. Fantasiana toimii erittäinkin hyvin ja toteutus kiinnostaa, mutta sen OIKEASTI hyvän miehen löytäminen onkin sitten juttu erikseen.

Netti on pullollaan kiimaisia miehiä, joita kiinnostaa vain päästä kyntämään ja tyhjentämään säkkinsä, vaikka he esittäisivät ensin kuinka herrasmiestä tahansa. Me haluaisimme, että tämä vieras mies haluaisi ystävystyä molempien osapuolien kanssa ennen sänkyyn hyppäämistä ja kunnioittaisi meitä molempia sekä meidän parisuhdetta. Hänen pitäisi aidosti haluta naiselle, pariskunnalle sekä heidän parisuhteelleen hyvää. Jo näiden kriteerien täyttävän miehen löytäminen on todella vaikeaa, ja tämän lisäksi pitäisi miehen myös ulkoisesti miellyttää meitä molempia. Kemioiden sekä seksuaalisten mieltymysten pitäisi myös kohdata kaikilla osapuolilla.

Emme ole valmiita tinkimään näistä, koska panoksena on kuitenkin meidän parisuhde, elämämme tärkeimmän ihmisen hyvinvointi ja kumppanuus.

Se, että teidän mahdollinen kimppailukandidaatti asuu kaukana, on hyvä juttu, niin hän ainakin pysyy arjestanne erillään, eikä tule kiusauksia niin helposti. Onko tämä kandidaatti sinkku vai varattu?

Mitä sinä toivoisit tältä järjestelyltä? Kertaluontoista kokeilua vai säännöllisempää yhdessä/erikseen nautiskelua?

Vierailija
2/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän teema taas vaihteeksi, onhan se kivaa vastailla itselle. Saa mukavasti ajan kulumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän teema taas vaihteeksi, onhan se kivaa vastailla itselle. Saa mukavasti ajan kulumaan.

Juuh...aika tylsäksi käynyt nämä jutut.

Vierailija
4/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota teitä tulemaan tänne lukemaan juuri näitä keskusteluja, ja jos ei ole mitään fiksua sanottavaa, voi jättää sanomatta. Antakaa heidän keskustella täällä, keitä tämä aihe kiinnostaa. Liian paljon pyydetty?

Vierailija
5/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh...aika tylsäksi käynyt nämä jutut.

Olisi tylsää ilman näitä juttuja.

Vierailija
6/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaa oo aloittanut tuota ketjua.

Nii kaikkihan on kiinni teistä kahdesta. Aina kun tulee ulkopuolinen tekijä niin siinä on aina riskinsä. Mustasukkaisuus tulee kehiin kuitenkin.

Kun se tilanne kun tulee on tunteet aina pinnassa.

Meillä eka kokeilu oli Kimppa.

Olin kimpassa jossa mua nai kaksi miestä, juuri sellaisia mitä halusin. Sen vaadin että miehen on pakko olla mukana ja osallistuakkin jos haluan.

Tietyllä lailla se hieman latistaa tunnelmaa mutta tuosen että ainakin minä uskallan nauttia.

Nykyisin menee kisailuksi kuka saa mut huutamaan.

Ja pakko sanoa etten pysty olee hiljaa ku tekee hyvää.

Onhan se sitä että pojat tyydyttävät itseänsä, mutta eikö se ole juuri sitä mikä saa naisen kiimaan ja kun on useampi mies niin ainakin mulla on puhti pois ennen kun miehillä loppuu kunto.

En enää ole huomannut miehestä että ei haluaisi mun enää olevan vieraan miehen kanssa. Pikemminkin kyselee että eikö sulla ole nyt se aika.

Avoin kannattaa olla ainaki, se hetken huuma saattaa kostautua kun kuitenkin se tulee ilmi jossain muodossa.

Totta kait sitä vierasta ajattelee se on tosi asia. Ne pitää keskustella aina.

Vierailija
7/12 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille! Kiva oli aamulla huomata, että täällä oli pari ihan fiksuakin vastausta.

Olen siis keskustellut hänen kanssa netissä nyt useamman kuukauden, kuvia ollaan vaihdettu ja alkujaan ensin kaveripohjalta alettiin tutustumaan. Hän on kaikinpuolin sopiva tähän, kokemusta hänellä näistä järjestelyistä on joten se on ehdottomasti plussaa. On ollut sekä parinvaihdossa että sinkkuna kolmantena osapuolena. Nykyisin hän on sinkku, ei niinkään välitä parisuhteesta eikä lapsistakaan.

Miehet ovat jutelleet nyt ihan pintapuolisesti tästä kun ollaan samalla keskustelualustalla. Sen syvällisemmin ei olla vielä keskusteltu kuitenkaan.

Vierailija
8/12 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli useinki keskusteltu. Vaan kyllä se toteutus onkin sitten aika vaikeaa.

Kun se tilanne sitten tulee, niin se vie mennessään.

Kyllä sen tietää sen, ja mua helpotti se että vieras ihan suoraan kysyi.

Kun tanssittiin niin pikkareiden laittaa pitkin sormi seikkaili.

Sanoin suoraa mistä on kyseessä.

Että mieheni on mukana en muuten uskalla.

Hän yllätti mut sanomalla että nyt saisit kaksi miestä saman tien.

Halusin keskustella mieheni kans ensin, ja se sopi.

Kun tanssittiin hänellä seisoi se.

Huomautin siitä hymyillen.

Mun kuulema piti tehdä sille jotain.

Niin lähdettiin meidän mökille.

Se olikin kiva matka, sainsuudelmia ja mut kokeiltiin sieltä.

Päästiin kuitenki mökille ja vaatteet pois.

Halusin pesulle mutta mua ei haluttu päästää. Pöydälle ja jalat levälleen, olin herkkänä että sain ihan älyttömän orkun. Kiemurtelin siin hetken kun toinen niistä miehistä pudotti housut, ja voi kauheaa mitä sieltä paljastui.

Mies työnsi sen ihan pohjaan ja piti musta kiinni kun pyrin siitä karkuun. Suustani tais päästä

tekstiä mikä oli painokelvotonta.

Kuuntelin kuinka pillu litisi kun mua naitiin. Siihen kontrolli päättyi, en tiennyt missä vaiheessa mies oli vaihtunut, tuntui hyvälle...

Vierailija
9/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kuka siihen kolmanneksi naiseksi tulisi. Tuo tärkeää miehen näkökulmasta katsottuna

Vierailija
10/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan kuka siihen kolmanneksi naiseksi tulisi. Tuo tärkeää miehen näkökulmasta katsottuna

Mainitsi, että kyse on miehestä.

Vierailija
11/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites jos laitetaan riita puoliksi ja mukaan saadaan muunsukupuolinen eli mies jolta on munat jo leikattu mutta pillun teko on vielä vaiheessa

Vierailija
12/12 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisimmin tai yleisimmin kolmas on yleensä mies.

Entä jos miehiä on kaksi tai kolme.

Tuleeko riitaa jos on vain yksi pillu.

Kuinka yleistä tuo on että kaverit antavat naiselle kunnolla kyytiä.

Kestääkö naisen paikat kun kolme nuorta hyväkuntoista miestä tyydyttää itsensä yhteen naiseen.