Annan sinulle nyt oikeasti tapahtuneen esimerkin huonosta asiakaspalvelusta
En kerro yksityiskohtia.
Tilasin ruokaa paikasta, jossa on suom. aspat. Ruoka oli huonosti tehty eikä näyttänyt edes etäisesti siltä miltä piti.
Soitin ja kerroin asiasta. Ei se mikään ilmainen ruoka ollut ja siihen hintaan odotan saavani hyvin tehtyä sapuskaa. No samana iltana ei hyvitys onnistunut enää, mutta lupasivat seuraavalle päivälle uuden toimituksen (sama ruoka.)
Asia kunnossa.
Sitten seuraavana päivänä sieltä soitetaan ja kysytään, että mikä vika ruuassa on ollut. Kerron. Aspa kuulostaa aika nyrpeältä.
Sitten hän sanoo, ettei tällaista korvausta olisi saanut luvata. Öh...
Sitten oikein armeliaasti ehdottaa, että voin tehdä (ja MAKSAA) uuden tilauksen ja voivat antaa jotain pientä ekstraa kaupan päälle. Ööööm... Hieno korvaus, saan ihan maksaa lisää heille 😂😂😂
Se kuulosti niin järjettömältä, että menin vähän vaikeaksi ja sanoin, että ei tuo nyt oikein mikään korvaus ole.
No blaablaablaa sitten lopulta toimittivat alkuperäisen tavan mukaisesti lupaamansa ruuan.
Oli kyllä niiiiiiiin vaikeaa😑 Ravintolalla on kaksi mahdollisuutta: joko lähettävät asiakkaalle hyvin tai huonosti tehtyä ruokaa.
Miten vaikeaa on tehdä kerralla kunnolla, niin ei tule tällaisia tilanteita? Miten he edes kehtaavat toimittaa maksavalle asiakkaalle niin päin per--settä hutaistun ruuan.
Siihen päälle ehdottavat tuollaista haista vee-"korvausta" ja saavat asiakkaan näyttämään tyhmältä ja vaikealta tapaukselta, kun ei suostu tuollaiseen.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten omat luulosi kyseisestä ruuasta on pielessä.
Öh no kyllä satun tietämään miltä kyseinen ruoka näyttää oikein tehtynä 😂😂😂😂 olen muutama tuhat kertaa sitä syönyt elämäni aikana.
Ai että kun inhoan sanaa aspa. Aina joku sanoo olevansa työkseen aspa ja minulle ei mitenkään mene jakeluun, että aspa tarkoittaa asiakaspalvelijaa. Onko palvelijoita? Keksikää parempi nimitys!
No oliko toisella kerralla parempi?
Oliko ruoka toisella kertaa hyvä? Älä tilaa enää tuolta.
Millainen ruoka oli kyseessä? Eräs paikka meidän lähellä mainostaa lisukeranskalaisia, mutta kertoo, että ne eivät ole priimaa kotiin toimitettuna vaan paikanpäällä syötyinä.
Oli kunnollinen tokalla kerralla. Pitää ilmeisesti alkaa boikotoimaan. Sen tekee helpommaksi aivan naurettavuuksiin korotetut hinnat.
Ap
Mikä ruuassa oli vikana? Tarkalleen?
Minulle kävi vähän samalla tavalla optikkoliikkeen kanssa. Silmälasit "kaikilla herkuilla" kuluivat hyvin nopeasti niin, että näkökentässä näkyi tuhruja. Lasit kävivät valmistajalla tarkastettavina ja palasivat takaisin mukanaan viesti, jonka mukaan tuollaista se nyt vain on tällaisten käsittelyjen ja pinnoitteiden kanssa. Harmin palkaksi kertoivat, että saisin ostaa samanlaiset puoleen hintaan.
Boikotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh no kyllä satun tietämään miltä kyseinen ruoka näyttää oikein tehtynä 😂😂😂😂 olen muutama tuhat kertaa sitä syönyt elämäni aikana.
Mutta siis muualla tehtynä ja nautittuna/tilattuna?
Tee ite parempi, tai älä ainakaan tuolta enää tilaa. Ne tekee, niin kuin tekee.
Menit sitten neuvomaan, niinkö? Tilaa vaan, jos tiedät, mitä saat.
Seuraavalla kerralla taas Abdin kebabia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis muualla tehtynä ja nautittuna/tilattuna?
Tee ite parempi, tai älä ainakaan tuolta enää tilaa. Ne tekee, niin kuin tekee.
Menit sitten neuvomaan, niinkö? Tilaa vaan, jos tiedät, mitä saat.
Seuraavalla kerralla taas Abdin kebabia.
Huoh, olen tilannut heiltä saman ruuan monta kertaa ja yhdellä kerralla se oli hutaistu sinnepäin.
Ap