Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko noudattaa liikkumisrajoituksia?

Vierailija
30.03.2021 |

Mitä liikkumisrajoitusten aikana saa tehdä? Mun elämää ei kyllä kukaan rajoita.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUA ei kukaan kiellä liikkumasta. Teen ja liikun missä MINÄ haluan.

Vierailija
22/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mennä vaatekauppoihin? Haluaisin uusia kesä vaatteita kun kesäkin tulee 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla vain sisällä ku kesäki tulee....

Vierailija
24/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Nyt on suunnitelmissa kohdentaa rokotteita riskialueille, mikä kuulostaa järkevältä. Silti maakunnat vastustavat tätä.

Saanen kysyä, että mitä vit*ua? Jos maakunnissa saa elää vapaasti ilman rajoituksia ja siellä ei muutenkaan juuri koronaa näy, niin millä helvetin rahkeilla heillä on varaa sanoa, mihin rokotukset kohdennetaan? Ei tämä nyt niin voi mennä, että Helsingissä porukka teljetään koteihinsa ja muualla ollaan vapaita ja viedään rokotteetkin siinä sivussa.

Vierailija
25/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Ainahan sitä jonkun syyn keksii. Kun lähtee kyläreissulle, niin lenkkivaatteet niskaan. Ruokakauppaanhan on tietysti asiaa joka päivä. Suvun mummoja pitää käydä auttamassa. Postissa on paketti harva se päivä. Hammaslääkäriin pitää mennä ja silmälasitkin rikkoontuivat.

Vierailija
26/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN! Me juodaan frendien kans missä halutaan oli korona tai ei.

Vierailija
27/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sääntö, tai laki on mielestäni typerä en missään nimessä sitä noudata, mulla on katsos aivot itselläni

Alfa-m38

Vierailija
28/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin rajat vuotaa koronaa, eli ei ole ns uuden-seelannin toimia, en välitä liikkumisrajoituksista.

Ainiin, en asu rajoitusalueella.

Vierailija
29/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan voi tunkea perseeseen. Ei tässä nyt vuositolkulla ole aikaa jaaritella jonkun pikkutaudin kanssa.

Vierailija
30/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio noudattaa, mutta en kyllä aio jatkossakaan tehdä mitään typerää kuten lähteä vaikka bilettämään johonkin tai vaikka shoppailukierrokselle.

Vierailija
31/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä ostamaan kesävaatteita.

Vierailija
32/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisiin ei korona tartu 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
33/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion. Olen niin elänyt lähes vuoden muutenkin. Viime kesänä näin jonkun verran tuttuja pihalla.

Olisi ollut kiva, kun yhden kaverin kanssa sovittiin huhtikuulle tapaaminen, että onnistuisi, kun ei ole ketään nähnyt kesän jälkeen, mutta jos rajoitukset tulevat voimaan, niin silloin ei voi.

Vierailija
34/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään kavereita niin paljoin kuin haluan.

Vierailija
35/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itse kun olen noudattanut huomattavasti tiukempia rajoituksia jo reilun vuoden niin jos nyt alan noudattamaan näitä "virallisia rajoituksia" niin mähän liikkuisin enempi ihmisten ilmoilla kuin tähän asti.

Eli ei, en aio noudattaa.

Vierailija
36/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio. Nyt on suunnitelmissa kohdentaa rokotteita riskialueille, mikä kuulostaa järkevältä. Silti maakunnat vastustavat tätä.

Saanen kysyä, että mitä vit*ua? Jos maakunnissa saa elää vapaasti ilman rajoituksia ja siellä ei muutenkaan juuri koronaa näy, niin millä helvetin rahkeilla heillä on varaa sanoa, mihin rokotukset kohdennetaan? Ei tämä nyt niin voi mennä, että Helsingissä porukka teljetään koteihinsa ja muualla ollaan vapaita ja viedään rokotteetkin siinä sivussa.

Juuri näin! Asun maakunnassa, mutta en vain voi ymmärtää miksi HUS:in alueella on toiseksi alhaisin rokotekattavuus vaikka tartunnat ovat ihan toisissa lukemissa kuin vaikka täällä meillä. Silti meillä on joka viides on jo rokotettu vaikka tautia ei ole juuri ollenkaan. Me eletään täällä ilman mitään rajoituksia ja nyt vielä on rokotuksetkin, vaikka ei ole edes tautia miltä ne suojaisivat.

Vierailija
37/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun esim rakennustyömaat on auki ja maskittomat virolaiset ryysii kaupoissa laumoina niin en.

Vierailija
38/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen 18v nuori tyttö ja mulla on 25 vuotta vanhempi mies tuttu. Haluaisimme olla intiimisti nyt mahdollisimman pian. Saadaanko rakastella? Ja hän on mt potilas

Vierailija
39/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIMPSA MAINITTU

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan