Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko noudattaa liikkumisrajoituksia?

Vierailija
30.03.2021 |

Mitä liikkumisrajoitusten aikana saa tehdä? Mun elämää ei kyllä kukaan rajoita.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo koko korona-ajan  vapaaehtoisesti noudattanut tiukkoja liikkumisrajoituksia, eli vain pakollinen liikkuminen on kuulunut ohjelmaan (paria loppukesäistä poikkeusta lukuunottamatta). Eli aion jatkaa kuten ennekin.

Vierailija
2/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun just siellä missä huvittaa. Lähdössä frendien kanssa mökille ryyppäämään!

Vierailija
4/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapana on seurata lakeja, varsinkin sellaisia joilla yritetään rajoittaa tartuntatautia. En korkeakoulutettuna omaa sellaista maailmankuvaa, että jättäisin ohjeet tai lait noudattamatta pohjaamalla mielipiteeni keskustelupalstojen mielipiteisiin ja kavereilta kuultuihin huhuihin. Ne, jotka ovat nyt jättäneet suositukset noudattamatta ovat syypäitä siihen, että näitä rajoituksia tarvitsee edes harkita. 

Vierailija
5/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta puuttua ihmisten perusoikeuksiin. Mun mielestä jokainen saa liikkua missä haluaa.

Vierailija
6/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämää ja liikkumista ei kukaan rajoita. Jos haluan lähteä mökille minähän lähden mökille.

Vierailija
7/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminäminäminäminä

Vierailija
8/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mökille saa mennä. Ei tarvitse erikseen täällä mainita.

Vierailija
9/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juodaan mökilla 16 kaverin kanssa.

Vierailija
10/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokoonnutaan 20 ystävän kanssa.

Vierailija
11/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokoonnutaan 50 ystävän kanssa.

Vierailija
12/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Noudatan muutenkin lakia. Ja pelkän maalaisjärjen pohjalta noudatan jo nyt varovaisuutta enkä käy ihmisten ilmoilla kuin välttämättömät asiat.

Vierailija
13/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapana on seurata lakeja, varsinkin sellaisia joilla yritetään rajoittaa tartuntatautia. En korkeakoulutettuna omaa sellaista maailmankuvaa, että jättäisin ohjeet tai lait noudattamatta pohjaamalla mielipiteeni keskustelupalstojen mielipiteisiin ja kavereilta kuultuihin huhuihin. Ne, jotka ovat nyt jättäneet suositukset noudattamatta ovat syypäitä siihen, että näitä rajoituksia tarvitsee edes harkita. 

Eipä ole vaan holtiton matkustaminen, jolla taudit haetaan itsekkäästi tänn meidän ei matkustavien riesaksi.

Vierailija
14/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ketään ei voi kieltää tapaamasta kavereitaan. Me mennään vappunakin juhlimaan 14 kaverin kanssa espalle.

Vierailija
15/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kokoonnutaan koko suvun ja ystävien kanssa mökille juhlimaan 50v-synttäreitä. Arviolta n. 50 henkeä. Ei tosin kaikki yhtäaikaa.

Vierailija
16/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion, koska en keksi mitään sellaista tekemistä jota liikkumisrajoitusten piirissä ei saisi tehdä. Saa ulkoilla, saa käydä töissä, saa käydä kaupassa, eri osoitteessa asuvaa kumppania saa tavata jne.

Minne siis voisin mennä niin että rikkoisin liikkumisrajoituksia? Jonkun ystävän luo, kenties, mutta tuskin kukaan tuttuni ottaisi kylään tällaisena aikana.

Vierailija
17/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ainakin samantien ulos. Jos vaikka vähän kuntokin kohenisi sinä aikana.

Vierailija
18/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, samoin elän kuin ennenkin

Vierailija
19/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Tai en mä edes tiedä miten tässä enää tämän enempää rajottais. Kun ei pääse kunnolla shoppailemaankaan ja kaikki paikat (uimahallit, museot yms. ) on kiinni. Mutta en siis aio jäädä sisälle vaan menen ulos nauttimaan keväästä ja aion tavata perhettäni. 

Vierailija
20/39 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä liikkumisrajoituksia tule, kun näyttää siltä, että tartunnat on kääntyneet laskuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän