Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa ostaa exälle syntymäpäivälahja?

Vierailija
30.03.2021 |

Ostin exälle syntymäpäivälahjan, ihan halvan (pari euroa) kun sattui tulemaan vastaan kirpparilla sellainen figuurihahmo mitä hän keräilee. Erosimme hyvissä väleissä, minulla kyllä on uusi mies, jonka kanssa olen onnellinen.

Onko tämä outoa? Vai pitäisikö pyytää rahaa figuurista? Se tuntuisi kanssa kiusalliselta kun muutamista euroista kyse.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tai ei mutta mä sain exältä lahjaksi ryppyvoiteen ja tainnutuskaasun. Onneks se ei sentään rahaa niistä pyytänyt.

Vierailija
2/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa tai ei mutta mä sain exältä lahjaksi ryppyvoiteen ja tainnutuskaasun. Onneks se ei sentään rahaa niistä pyytänyt.

Mahtava lahjaidea :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa.

Vierailija
4/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Teen vastaavaa, eikä tarvitse olla edes syntymäpäivä :) . 

Ja itseä ilahdutti joku vuosi sitten valtavan paljon, että hän osti minulle joululahjaksi yhtä tiettyä suklaata, kun sattui silmään ja muisti että tykkään siitä. Parin euron levy käärittynä s-marketin kukkapaperiin. 

Vierailija
5/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa

Vierailija
6/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo outoa, mutta se on outoa jos yrität sen myydä sille tai vaadit rahaa jostain kirppislelusta.

Vierailija
7/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sattuu olemaan yksi parhaimmista kavereistani ja ostetaan aina joku huumorilahja.

Vierailija
8/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette hyvissä väleissä ja tekemisissä, ei ole outoa. Ihanan lahjan löysit!

Vierailija
9/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta vaikuta oudolta, jos olette muutenkin tekemisissä ja yhä kavereita.

Mutta ihmisillä on niin erilaisia välejä exiinsä, että se riippuu ihan henkilöistä itsestään, mikä heidän välillään on outoa.

Vierailija
10/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo olisi kummallista, jos hyvissä väleissä ollaan?  Exän kanssa olemme keräilijöitä, tiedämme toistemme kokoelmista puuttuvat kohteet. Vinkkaamme puolin ja toisin esim. Torin tai Huutonetin kohteista. Jos kirpparilla jotain sopivaa näin, ostin sen hänelle. Lomailimme myös yhdessä ennen molempien lemmikkieläimiä. Näin korona-aikana tapaamme  harvakseltaan, aikaisemmin kävimme pizzalla, grillailimme, saunoimme.

Vähän meni ohi, mutta kaikki eivät eroa riidoissa, exästä voi tulla hyvä ystävä.

Vierailija
11/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä tyyppiä, että exät on eksiä eikä mulla ole heille oikeastaan mitään asiaa. Enkä halua heitä kavereinakaan pitää. En oikein tiedä miksi haluaisin olla yhteyksissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi