Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiaton ja töykeä naapuri ilman mitään näkyvää syytä

Vierailija
30.03.2021 |

En ymmärrä mitä olen hänelle tehnyt. Asun puolisoni kanssa samassa kerroksessa tämän änkyrän kanssa. Meillä ei käy vieraita, ei polteta, ei biletetä. Harrastuksiin kuuluu luontoretket, mulla neulominen ja miehellä tietokoneet.

Aina kun törmätään tuohon tyyppiin, yksin tai kaksin, niin äijä tuhahtelee tai hymisee jotenkin paheksuvasti ja kerran on sanonut minua tyhmäksi :D Siis en tiedä mihin tuokaan liittyi, hissin ovella vaan täräytti TYHMÄ.

Tekisi mieli mennä ihan kysymään että onko sulla joku asia joka hiertää, ihan todella erikoista käytöstä. Olen kuitenkin nähnyt kun puhuu taloyhtiön muille (varsinkin vanhemmille) ihmisille ihan normaalisti. Ehkä vihaa nuorempia?

Miten itse toimisitte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali persu. Älä noteeraa millään tavalla.

Vierailija
2/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen ihminen. Pidä etäisyyttä niin paljon kuin voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja elä omaa elämääsi!

Muutettiin 5-vuotta sitten kerrostaloon vuokralle, jossa asumme edelleen.

Onnen kokenut täysin samoja asioita mitä ap, mutta tilanne korjaantui reilun vuoden päästä, kun tämä mainittu henkilö huomasi ettemme ole ihmisiä kummempia.

Toiset ovat erakoita eivätkä välitä muista ihmisistä

Vierailija
4/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän puhui kännykkään? Joillain on sellaiset korviin laitettavat langattomat kuulokkeet. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Ehkä naisenpuute tms. stressaa, jos on muuten nuiva?

Vierailija
5/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän puhui kännykkään? Joillain on sellaiset korviin laitettavat langattomat kuulokkeet. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Ehkä naisenpuute tms. stressaa, jos on muuten nuiva?

Katsoi ihan mua silmiin ja osoitti selkeesti sanansa minulle. Tätä on jatkunut nyt kolme vuotta.

Vierailija
6/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit sanonut että ANTEEKSI suusi liikkuu mutta mitään ei kuulu. Pitäisikö sinusta tehdä huoli-ilmoitus? 

Vierailija
7/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttunut jostain mitättömästä, ehkä et ole lajitellut kaikkia roskia tai huomannut joskus pitä hänelle ovea auki. Älä välitä. 

8/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsitys suomalaisista on toi. Suomessa normaalia - muualla todella huonoa käytöstä/autismia.

Vierailija
9/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon. Joskus asioiden takana on joku sääntörikkomus tai yksinkertaisesti ulkonäkö ja olemus ei vaan miellytä.

Vierailija
10/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on paljon. Joskus asioiden takana on joku sääntörikkomus tai yksinkertaisesti ulkonäkö ja olemus ei vaan miellytä.

Nämä sääntörikkomukset on kyllä toinen asia mikä ei käy järkeen: miksi ihmiset työllistää isännöitsijää tai parhaassa tapauksessa POLIISIA asioissa joista voisi käydä ihan itse naapurille sanomassa?

Vierailija
11/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä sääntörikkomukset on kyllä toinen asia mikä ei käy järkeen: miksi ihmiset työllistää isännöitsijää tai parhaassa tapauksessa POLIISIA asioissa joista voisi käydä ihan itse naapurille sanomassa?

Toisten kunnia ei kestä sitä että joku tulee läksyttämään.

Vierailija
12/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummaa sun harrastukset asiaan liittyy?

Oletko jotenkin yksinkertainen?

Hän ei halua mitään kontaktia sinuun.

Siinä kaikki. Keskity omaan elämääsi.

Vierailija
13/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisten kunnia ei kestä sitä että joku tulee läksyttämään.

Silloinhan se on sen sääntörikkojan ongelma, kun pohdinkin tuossa, mikä ihme estää ihmistä sanomasta asiasta joka häiritsee?

Vierailija
14/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös taloyhtiössä yksi tällainen, vanhempi nainen. Ei voi tervehtiä minua, ja jos tulen paikalle kun juttelevat useampi asukas pihalla, lähtee sanaakaan sanomatta pois. Ikinä en ole kanssaan puhunut ja asutaan etäällä toisistamne, eli en ole voinut häiritäkään.

Yhtenä päivänä tuli miehen kanssa puheeksi, että häntä ja poikaamne (4v.) tervehtii ihan normaalisti. 😃

Kerran satuimme koko perhe samaan aikaan naikkosen kanssa pihatielle, niin olipas hankalaa hänellä, leperrellä pojalleni ja jutella miehelleni kun olinkin vieressä. Oikein joutui minuakin tervehtimään!

Eräät on vaan outoja! 😄

Vierailija
15/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ihmeessä annatte jonkun joutavan ihmisen mennä nahkan alle! Antakaa kiehua omissa liemissään,pitäkää huoli vaan omista asioistanne.

Niin mä teen. Viis veisaan naapureista,ei kiinnosta mitä minusta ajattelevat,omapa on päänsärkynsä. En ole tilivelvollinen kellekään.

Vierailija
16/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali persu. Älä noteeraa millään tavalla.

Mikä ihmeen persufanaatikko täällä joka asiaan vetää persut. Minä en piittaa henkilöistä joilla ei ole tapoja, ei nyökätä tervehdystä tai anneta kulkea rauhassa. Toista kertaa en tervehdi ja jos joku sanoisi minua tyhmäksi, kysyisin tyhmänä, että mitä. Mitä tarkoitat, kai siihen idiootillakin syynsä on.

Vierailija
17/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun hän ei vahingoita muuta kuin erityisherkkää mieltäsi, niin anna olla. Ei ole kenelläkään velvolisuutta tervehtiä eikä hymyillä eikä olla ystävällinen. Sen kanssa pitää oppia elämään. Siitä voidaan keskustella, onko tuo normaalia tai asiallista käytöstä, mutta siihen se jää. Anna hänen olla mikä on ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
18/18 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä häneltä suoraan, mikä hiertää, niin asia selviää. Turhaa spekuloida muuten.