Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minipillereistä ja vuodosta kysyttävää.

Vierailija
13.08.2006 |

aloitin pillerit vähän reilut kaksi viikkoa sitten,vuoto alkoi heti seuraavana päivänä ekasta pilleristä...oli viikon tauko vuodoissa ja nyt taas alkoi.

maha kipee niinkuin menkoissa (mut ei niin pahasti) ja vuodan aika rajusti...hyytymiäkin ym klönttejä välillä tulee.

tosi veemäistä,loppuuko ikinä?

miksi näin et välillä rupee vuotaa???

kiitti jos joku viittii vastata!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu sopia mulle.

Vierailija
2/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tainnu sopia mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun hb laski pahasti. Kannattaa vaihtaa johonkin muuhun, esimerkiksi hormonikierukkaan. Voi käyttää imettäessäkin.

Vierailija
4/4 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten en todellakaan suosittele niitä!

Mun vuotaminen oli pääsääntösesti sellasta tihkuttelua et pikkuhousunsuojilla pärjäs.. Mut ei aina, välillä tuli enemmänkin. ja noita klönttejä kans. Loppu sit vasta kun lopetin minipillereiden syömisenkin.

Yksilöllistähän se jokaiselle on, kuulemma. Mutta pari kuukautta kannattaa kokeilla koska sit vast elimistö on " tottunut" niihin pillereihin ja jos ne sopii sulle vuodot muuttuu " normaaleix" .. mutta jos muutosta ei ole, ni keksi jotain muuta ehkäisyä, mä meinasin menettää hermoni niiden pillereiden kanssa, kun napsin niitä koko 9kk mittaisen imetysajan ja aina lääkäri sano et kyl se siit rauhottuu, no ei rauhottunu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi