Onko muilla kroonista elohiirtä
Mulla ollut 24/7 elohiiri toisen silmän alla nyt 4kk. Se on siellä koko ajan siis ihan yötä päivää. Lääkärissä oon käyny kahdesti mutta mitään ei epäillä, kun muita oireita tai nykiminen ei ole. Pääseekö tästä koskaan eroon? Olen ottanu magnesiumin ja juonut tonicia ja nukkunut enemmän, mutta mitään ei auta.
Kommentit (5)
On ollut. Eivätkö ehdottaneet botoksia?
Itsellä oli 6 kk, magnesiumia tosiaan kannattaa syödä ja bvitamiinit.
Kuivat rasittuneet silmät saavat sen aikaan. Katsotko näyttöä paljon päivittäin. Käytä kosteuttavia silmätippoja, pidä taukoa kunnolla näyttöön katsomisesta. Jos tarvitset työksesi tietokonetta, suosittelen sairaslomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuivat rasittuneet silmät saavat sen aikaan. Katsotko näyttöä paljon päivittäin. Käytä kosteuttavia silmätippoja, pidä taukoa kunnolla näyttöön katsomisesta. Jos tarvitset työksesi tietokonetta, suosittelen sairaslomaa.
Huono näin etätyöaikana tosiaan käyttää vähemmän konetta. Minä en ole ap mutta itsellänikin tykyttää vasen silmä lähes tauotta.
Ei ole ehdotettu botoxia. Pitää vaan kärsiä. Tämä ahdistus jostain vaarallisemmasta ajaa hulluksi ja jatkuva nykiä myös, kun ei pysty keskittyyn oikein mihinkään.
Ap
Minä pääsin eroon. Hiero kaikki lihakset auki, erityisesti hartiat, rintojen yltä, kaulasta, niskasta ja päästä. Tee kasvojumppaa.
Minulla oli silloin paljon esitelmiä ja ryhmätöitä ja jouduin selittämään kaikille, etten vinkkaa silmää :p