Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko ihminen tuoreita vihanneksia pysyäkseen terveenä?

Vierailija
29.03.2021 |

Vihanneksista saa kuitua, mutta saahan täysjyvästäkin.

Vihanneksista saa c-vitamiinia, mutta sen voi saada hedelmistä, marjoista tai purkista.

Tarvitseeko ihminen tuoreita vihanneksia? Viime aikoina ei ole tehnyt mieli syödä vihanneksia, en haluaisi. Onks pakko jos haluaa pysyä terveenä pitkäaikaisesti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanotaan, mutta en tiedä.

Vierailija
2/5 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä monipuolisemmin syöt, sitä paremmat tsaanssit on pysyä terveenä. Kyse on todennäköisyyksistä.

Voi myös elää kasikymppiseksi pelkällä ranskanpullalla ja votkalla, mutta harvinaisempaa se on.

Marinia lainatakseni: Minulla ei ole kristallipalloa.

t. mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että on muitakin vitamiineja kuin C-vitamiini? Ja niitä kaikkia ei saa hedelmistä ja marjoista. Purkkivitskujen imeytymisen kanssa voi olla vähän niin ja näin. Kyllä minä söisin (ja syön) vihanneksia päivittäin, koska se nykytiedon mukaan on hyödyllistä. Eihän niitä edes tarvitse syödä paljon päivittäin, kun lisäksi syö hedelmiä/marjoja.

Vierailija
4/5 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten astronautit, etelänapamantereen tutkijat ja Alaskan inuiitit pysyvät hengissä ilman tuoreita vihanneksia?

Vierailija
5/5 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan nämä talvivihannekset... Itsekin olen nyt syönyt vähemmän niitä, vaikka juuri nyt onkin salaattia lautasella. Voihan sitä välillä syödä enemmän juureksia, monipuolisuus on hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä