Tinderissä saan viestejä kyllä, mutta en oikein hallitse usean kanssa viestittelyä samaan aikaan
Miten te muut toimitte? Olen aikeissa jälleen liittyä sinne.
Kommentit (10)
Tää on ollut mullekin ongelma. Jos saa monta moikka-viestiä, niin on epäkohteliasta jättää vastaamatta, mutta monen kanssa samaan aikaan keskustelu sekoittaa pään. Siksi se ei oikein tunnu mun paikalta :/
Se just on niin vaikeaa. Aloitin juttelemaan hyvin luontevasti ja aktiivisesti yhden miehen kanssa ja muut miehet vaikuttivat kyllä mielenkiintoisilta myös, mutta jätin juttelun heidän kanssaan hyvin minimiin ja se tuntui pahalta, koska olenhan siellä tekemässä tuttavuutta.
Mulla on just sama. Olen tehnyt niin, että olen päästänyt pari tyyppiä sisään ja sitten piilottanut kortin. Katson vähän, että lähteekö niistä joku etenemään ja jos ei, niin selaan vasta sitten lisää.
Älä pelkää jos vaikuttaa siltä että et keskity henkilöihin, nopeasti match poistetaan. Ainakin ne paremmat kumppani ehdokkaat, poistaa sinut, ilman mitään kitinää tai raivoamista.
Miten tinderissä voi viestiä ilman matchia??
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just sama. Olen tehnyt niin, että olen päästänyt pari tyyppiä sisään ja sitten piilottanut kortin. Katson vähän, että lähteekö niistä joku etenemään ja jos ei, niin selaan vasta sitten lisää.
Okei mutta tuohan onkin hyvä 👍
Miksi keräät matsejä, etkä keskity sitten yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut, löydät siis aina ne jotka ovat juuri tulleet palveluun hakemassa vähän vipinää omaan parisuhteeseen. Tai sitten ne joita kaikki kuolaavat.
Vastaat lyhyesti, ihan vaan moi mitä kuuluu, ja niihin viesteihin mitkä alkaa kiinnostaa voi antaa pidempiä vastauksia.
Viestittele vian yhden kanssa? JOS käyttäisin tinderiä niin noin mä toimisin. Ei mua kiinnosta mikään ihmiskaruselli.