Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sannan hallinnolla on niin paljon huonoa onnea että kaikki mitä yrittävät menee pieleen?

Vierailija
29.03.2021 |

Ärsyttää

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole huonoa onnea vaan taidon puutetta

Vierailija
22/25 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti voisi sanoa että naisministereitä arvioidaan keskimäärin rankemmalla kädellä kuin miesministereitä. Jos joku nainen olisi laskuttanut taloremonttinsa puolueella niin olisi joutunut siirtymään pois tehtävistään mutta Vanhanen porskuttelee vain, jne.

Olen itse keskimäärin tyytyväisempi tähän hallitukseen kuin edellisiin. Oikeiston junailemat vakuutuskuoret ja suuryritysten verohelpotukset olivat niin röyhkeitä että kaipasin vaihtoehtoa. Ei tämäkään hallitus ole täysin erehtymätön, mutta mokat eivät ole samaa miljoonaluokkaa kuin edellisten parin.

Sanna antoi 6 miljardia eu:lle samaan aikaan kun otti 30 miljardia lisää lainaa se on 36000 miljoonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "kaikki" on mennyt pieleen?

Vierailija
24/25 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllisyysluvut parempia kuin on uskallettu ennustaa. Uudet hävittäjät tilattu. Hallitus pysynyt koossa jo pitkään. Sote uudistus edennyt.

Ihan hyvin on moni asia onnistunut. Vaikka täällä palstalla kuvitellaan toista.

Vierailija
25/25 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti voisi sanoa että naisministereitä arvioidaan keskimäärin rankemmalla kädellä kuin miesministereitä. Jos joku nainen olisi laskuttanut taloremonttinsa puolueella niin olisi joutunut siirtymään pois tehtävistään mutta Vanhanen porskuttelee vain, jne.

Olen itse keskimäärin tyytyväisempi tähän hallitukseen kuin edellisiin. Oikeiston junailemat vakuutuskuoret ja suuryritysten verohelpotukset olivat niin röyhkeitä että kaipasin vaihtoehtoa. Ei tämäkään hallitus ole täysin erehtymätön, mutta mokat eivät ole samaa miljoonaluokkaa kuin edellisten parin.

Sanna antoi 6 miljardia eu:lle samaan aikaan kun otti 30 miljardia lisää lainaa se on 36000 miljoonaa.

Sannahan ei ota yhtään lainaa, eikä anna rahojaan EU:lle. Pitäisikö sinun mennä ehdolle vaaleihin, pääsisit hoitamaan asioita ihan oman maun mukkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi