Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?

Vierailija
29.03.2021 |

Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.

Kommentit (1962)

Vierailija
1141/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lotossa voi

Vierailija
1142/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että pysyisin järjissäni.

En kertoisi kenellekään.

Maksaisin velat pois.

Ostaisin auton mutta en kallista.

Antaisin rahaa hyväntekeväisyyteen.

Antaisin rahaa ystäville ja perheelle. Sanoisin ehkä voittaneeni 10000 kenossa.

Muuttaisin rivitaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko kenellekään voitosta? Eihän siinä hetken rauhaa olisi jos kaikki tietäisivät.

Vierailija
1144/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makselisin maitotilallisten ja viljelijöiden pankkilainoja pois että voisivat jatkaa puhtaan suomalaisen ruuan tuottamista.

Vierailija
1145/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin musti-ja mansikoita ja söisin jäätelön kanssa.

Vierailija
1146/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaisin massiivisen mainoskampanjan jonka otsikko olisi:

PETTERI ORPO - VALEHTELIJA.

Kun valtamedia antaa Orpon valehdella ummet ja lammet, niin tarvitaan yksityisen rahoittama kampanja jossa paljastetaan kaikki Orpon ja Kokoomuksen valheet.

Tässä sinulla olisi halpa tapa paljastaa kaikki Kokoomuksen ja Petteri Orpon valheet. Teet rungon ja tiivistykset sekä lopullisen version.

Senkun vaan naputtelet, jaat verkossa eri nimillä ja otat nivaskan kopioita ja jakelet niitä postilaatikoihin ja kauppojen ilmoitustauluille.

Muista kuitenkin, että olet itse vastuussa väitteistäsi.

Pulitzer-palkinto odottaa.

Vierailija
1147/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makselisin maitotilallisten ja viljelijöiden pankkilainoja pois että voisivat jatkaa puhtaan suomalaisen ruuan tuottamista.

Kuka painaa tälle viestille alanuolta? Varmaan sellainen joka saa rahoitusta WEF iltä.

Vierailija
1148/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin säätiön, jonka avulla huolehtisin elämän karusti potkimista ja näyttäisin keskisormea kaikille kusipäisen itsekkäille ”menestyjille”.

T: keskiluokkaan kuuluva maisteri

Vierailija
1149/1962 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin rupeisin shoppaamaan sopivaa tonttia ja suunnittelemaan ja rakennuttamaan unelmien taloa. Hommaisin pankista yksityistä palvelua ja mm. verosuunnittelua ja sijoitusneuvontaa. Palkkaisin personal trainerin, kävisin säännöllisesti hieronnassa, ottataisin laajalla skaalalla terveydentilastani kertovia tutkimuksia ja hoidattaisin läheiseni nivelrikon uusimmilla hoidoilla siten, ettei hällä olisi kipuja. Lapsille pesämunat ja asunnot opiskeluja varten ja miehen kanssa pitkälle lomalle. Uudet autot molemmille ja velat pois. Loput säästöön ja sijoituksiin ja loppu elämä helppoa elämää pääomatuloilla.

Vierailija
1150/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin tämän maan, jota joskus arvostin ja olin jopa valmis puolustamaan hengelläni.

Kokoajan vahvistuu tunne, että lähden vaikken voittaisikaan lotosta.

Painelisin Kaakkois-Aasiaan, josta on kokonaisuutena vain hyviä kokemuksia.

Monesti ajatellut samaa mutta jos tämä on maailman paras maa, mihin sitä muuttaisi. Kasvava ahdasmielisyys, rasismi ja aivottomuus ahdistaa suomessa, ehkä kuuba olisi se maa. Ennen ajattelin norjaa tai kanadaa, mutta siellä piilo rasismi on uskomatonta. Kuubassa voisi olla köyhä kuten täällä mutta ympärillä olevat ihmiset olisivat onnellisia ja ehkä elämäntarkoitus ei ole painaa niskalimassa jo rikkaiden kassaan.

Kuubahan on aito diktatuurivaltio.

Siellä kommunistinen juntta alistaa ja sortaa omaa kansaansa. Kuten aina sos ja kom maissa tekevät. Aina.

Kuubassa ei ole vapautta, sananvapautta, vaaleja eikä elintasoa.

Kansa on köyhä, kurja ja onneton.

Pientä iloa tuo musiikki, tanssi ja seksi.

Asunnot ovat kolkkoja ja likaisia.

Ja kyllä, olen käynyt kuubassa.

Myös asunnoissa ja nähnyt sen kurjuuden.

Vierailija
1151/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus asiat kuntoon ja loput tuhlaisin pois

Vierailija
1152/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisimme palo vammojen erikois hoitoon rahaa välineisiin lääkkeisiin kivun poistoon hygieniaan kirurgien koulutukseen ja varusteisiin sekä lohjenneitten hampaiden korjaamiseen koska terveys asemien lääkärit ei halua korjata niitä.Sitten antaisimme rahaa tutkimukseen näytteiden ottoon ruokapuolelle niin paljon mädäntynyttä ruokaa.Suorastaan matojen toukkia.Botuliinia Siihen pitää saada rahaa.Ruuan pitää tehdä terveeksi eikä sairaaksi.Sitten jätteiden kuivaus ja polttaminen siihen rahaa jätevuoret puolittuu mahdollisimman vähällä myrkkykaasulla ilmaan.Ruumiskoirien koulutukseen etsii esim.kaatopaikoilta metsistä kuolleet.Siihen kyllä rahaa.Sitten maaseudulla kyläkoulun ylläpito ja uimahallit.Syrjäkylän ruokakuljetus autojen hankinta siis asunto auto kokoa.Sen verran pitää ymmärtää auttaa että keskellä metsää asuvat saavat kerran viikossa samalla mökkiläiset ruokaa juomaa hygieniaa.Pienellä maksulla ei tarkoita bisnestyyliä.

Vierailija
1153/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa nostavat potin 90 miljoonasta 120miljoonaan. kun tulisi päävoitto, niin ostaisin yhden suomi aiheisen keskustelupalstan ja ajaisin palvelimet alas.

Vierailija
1154/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoisin 10miljoonaa sille joka tappaa putinin

Vierailija
1155/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 45 v avioliitosta, mutta en saanut 90 milj. Eurojackpottia.

Vierailija
1156/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei toisille meistä riitä 90 miljoonaakaan vaan silläkin rahalla pitää vielä sijoittaa että saisi lisää!

Jotkut meistä ovat urpoja.

Minä juhlisin, nussisin ja joisin avoimesti kaiken sen jälkeen kun olisin maksanut sukulaisten ja ystävieni velat ja pitänyt huolen ettei käteistäkin jatkossa heillä piisaa.

Vierailija
1157/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin haastattelun kaikille jotka pyytävät ja kertoisin rehellosesti miltä tuntuu lotossa voittaa:

” EN MENETTÄNYT YHTÄÄN KAVERIA, PÄINVASTOIN SAIN LISÄÄ JA JOS JOKU HEISTÄ RAHAA PUMMAA MINÄ ANNAN HÄNELLE RAHAA.

SE JOKA VÄITTÄÄ ETTÄ EI OLISI KOSKAAN PITÄNYT VOITTAA LOTOSSA JA ETTEI RAHA TEE ONNELLISEKSI ON URPO.

MINÄ OLEN OLEN HELVETIN ONNELLINEN KUN VOITIN JA TULI NIIN OIKEAAN OSOITTEESEEN KUIN VAIN VOI, NÄKEMIIN, MINÄ LÄHDEN NYT SEURALAISINENI KUUBAAN JA MISTÄ SITÄ TIETÄÄ MISTÄ HUOMENNA HERÄÄMME. ELÄMÄ ON IHANAA! ”

Vierailija
1158/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että pysyisin järjissäni.

En kertoisi kenellekään.

Maksaisin velat pois.

Ostaisin auton mutta en kallista.

Antaisin rahaa hyväntekeväisyyteen.

Antaisin rahaa ystäville ja perheelle. Sanoisin ehkä voittaneeni 10000 kenossa.

Muuttaisin rivitaloon.

Tämä oli kuin minun listani.

Myös ottaisin selvää kuinka pystyisin ostamaan asunnon omalle lapselleni ja lapsenlapsilleni niin, että ei koidu veroseuraamuksia siitä heille. Tietysti antaisin kaikille läheisille heti sen liki viisitonnia, minkä voi antaa verottomana.

Ostaisin asunnon järven rannasta, mutta kuitenkin tältä paikkakunnalta tai lähitienoolta. Jostain lämpimästä voisi ostaa myös kivan asunnon, ehkä Suomesta myös meren rannalta.

Antaisin rahaa myös paikkakunnan ja lähitienoon ruokajakoon ja yrittäisin pitää huolta, ettei hyväosaiset kahmi parhaita päältä.

Myös sen pitäisi olla kunnon monipuolista ruokaa eikä pelkästään yli menneitä päivämääriä.

Nauttisin itseni hemmottelusta, mutta myös muiden läheisten ja ystävien. En kertoisi todellista summaa mitä olen saanut, mutta sen verran mikä tuntuisi uskottavalta.

Vierailija
1159/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin kaikki muumimukit ja tekisin taide-elokuvan, jossa tuhoan ne yksitellen aina erilaisella tavalla.

Millaisia tapoja olet miettinyt?

Vierailija
1160/1962 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin 90 miljoonaa lotossa niin en uhraisi hetkeäkään sijoittamiseen, säästämiseen tai miten saisin rahalle parhaan tuoton. Miksi ihmeessä niin tekisin.

Tiedän, että se riittää minulle loppuelämäkseni ja pystyn myös auttamaan muita ilman pelkoa, että rahat loppuu.

Olisi todella onnellista, vapauttavaa ja helpottavaa elää kerrankin ilman rahahuolia.

Tukkisin suun jokaiselta joka tulisi inisemään, että raha ei tuo onnea.

Tai tulisi neuvomaan, että nyt sun pitää tarkkaan miettiä mikä sijoitus tuo parhaan tuoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan