Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?
Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.
Kommentit (1962)
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin 12 v avioliitosta.
N36
Oho, aikamoinen kultakimpale sinulla miehenä, kun tarvitaan 90 miljoonaa, että eron voit ottaa
En mitään. En sitten yhtikäs mitään. Makailisin vain eri puolilla palloamme, erivärisillä rantahiekoilla jutellen varpailleni. Piika juoksentelisi asioilla.
Muuttaisin hotellin sviittiin esim. Toscanaan. Jos maisema alkaisi kyllästyttää vaihtaisin paikkakuntaa tai maata. Leppoisaa luksusmatkailuelämää loppuikä :)
Velat veks. Kiva koti. Tukisin perheitä.
Maksaisin kaikki velat ja laskut pois. Antaisin paljon rahaa läheisilleni. Alkaisin etsiä unelmieni asuntoa. Laittaisin runsaasti säästöön vanhuutta ja erilaisia terveysmenoja varten. Varaisin ajan yksityiselle lääkäriasemalle, jossa pyytäisin kaikki verikokeet ja koko kehon magneettikuvauksen sekä tulosten tarkan analyysin (ei minulla ole mitään terveyshuolta tällä hetkellä, mutta olen aina halunnut tehdä noin).
Perustaisin tilin jolta lahjoittaisin rahaa hyviksi ja luotettaviksi katsomilleni hyväntekeväisyysjärjestöille ja -projekteille aina silloin tällöin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla meni eurojaska ja lotto sekaisin.
Ostaisin koko summalla osakkeita ja osingoilla talon ulkomailta. Pääoma kasvaisi kun elelisin tuotoilla.Sijoituskohteet on mietitty valmiiksi ihan joka eurolle.
Tää varmaan on jokin mindblown ylläri sulle mutta kyllä se eurojackpot myöskin on lotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroaisin 12 v avioliitosta.
N36Oho, aikamoinen kultakimpale sinulla miehenä, kun tarvitaan 90 miljoonaa, että eron voit ottaa
Menee mukavasti puoliksi eli 45 miljuunaa per lärvi ellei sitten ole avioehtoo kirjoitettuna.
Kylläpäs av mammat on tyhmii.
Luuletteko tosiaan että on paskan vertaa väliä jollakin muutaman sadan tonnin velalla jos omaisuutta on 90 miljoonaa.
Itse perustaisin family officen ja palkkaisin yliopistosta juuri valmistuneita koneoppimisen ja finanssialan priimuksia hoitamaan sijoitukset. Velkaa voisin ottaa 20-30 miljoonaa lisää.
Maksaisin omat ja läheisten velat pois. Antaisin rakastamilleni ihmisille kunnolla rahaa.
Uusi kämppä, auto ja menisin huoltamaan itseni päästä varpaisiin.
Antaisin hyväntekeväisyyteen 10%
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä irtisanoisin itseni. Sen jälkeen ostaisin laadukkaan hoitopaikan dementoituneelle äidilleni ja rakennuttaisin itselleni ja miehelleni meidän toiveitamme vastaavan talon. Lisäksi ostelisin kaikenlaista kivaa läheisille ja itsellekin. Miljoona vuodessa käyttöön niin riittää 90 vuodeksi :)
Irtisanoutuminen olisi minullakin listan kärjessä. Eli tavallaan vaihtaisin jonkun työttömän kanssa paikkaa. Toki sillä erotuksella, että minulle ei tarvitsisi maksaa mitään työttömyyskorvauksia.
Iäkkäille vanhemmilleni ja myös muille vanhoille sukulaisilleni hankkisin oman hoivakodin, jossa olisi hyvät, asiantuntevat palvelut ja hoiva saatavilla milloin vain. Voittorahoillani voisin varmaan muutaman vuoden tuota toimintaa pyörittää vaikka tappiollisenakin. Ehkäpä omakin asuntoni tulisi tuohon kompleksiin, eräänlainen talkkarinasunto siis.
Osa rahoista menisi osakesijoituksiin odottamaan parempaa käyttöä.
valtion konttorille antaisin 89 miljoonaa ja itselle jättäisin miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko tosiaan että on paskan vertaa väliä jollakin muutaman sadan tonnin velalla jos omaisuutta on 90 miljoonaa.
Itse perustaisin family officen ja palkkaisin yliopistosta juuri valmistuneita koneoppimisen ja finanssialan priimuksia hoitamaan sijoitukset. Velkaa voisin ottaa 20-30 miljoonaa lisää.
Sitten käy niin kuin yhdelle jos toiselle NHL-pelaajalle, että kymmenien miljoonien tulot muuttuu kymmenien miljoonien veloiksi ja lopulta löytää itsensä sillan alta asumasta.
Kävisin palauttamassa työavaimet.
Antaisin arkitehdin piirtää unelmatalo minulle ja lapsille. Sitten voisin muutaman vuoden keskittyä lapsiin, harrastuksiin ja käydä eri seminaareissa/webinaareissa. Kun lapset kasvaa eikä kaipaa niin paljon äitiä enää, hakeutuisin takaisin työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten käy niin kuin yhdelle jos toiselle NHL-pelaajalle, että kymmenien miljoonien tulot muuttuu kymmenien miljoonien veloiksi ja lopulta löytää itsensä sillan alta asumasta.
Tuskinpa kukaan niistä teki tuon samaan. Huo riin, koks uun ja tyhmiin liikeideoihin ne rahat varmaan hävisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla meni eurojaska ja lotto sekaisin.
Ostaisin koko summalla osakkeita ja osingoilla talon ulkomailta. Pääoma kasvaisi kun elelisin tuotoilla.Sijoituskohteet on mietitty valmiiksi ihan joka eurolle.Tää varmaan on jokin mindblown ylläri sulle mutta kyllä se eurojackpot myöskin on lotto.
Lol @ alapeukuttajille. Varmaan voitte eurojackpotin sivuilta, wickipediasta tms tarkistaa asian.
Perustaisin säätiön, joka tukisi suomalaisen tieteen ja taiteen tekijöitä. Vähän niin kuin joku Kordelin.
ostaisin jokerit ja lakkauttaisin koko firman.
No ainakaan töissä en kävisi päivääkään. Ostelisin tästä ympäriltä vähän naapureita pois ja ennallistaisin maita luonnnontilaisiksi. Harrastelisin metsästystä ja vaeltamista. Elelisin vailla huolia.
Ostaisin 100 asuntoa, laittaisin ne vuokralle ja alkaisin Jetro 2
Ei tarvittis tehdä mitään. Ei edes mennä aamulla töihin.