Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko työkaveri kiinnostunut vai kaikkea muuta?

Vierailija
29.03.2021 |

Työpaikalla eräs mies käyttäytyy tuuliviirimäisesti, yhtenä päivänä hymyilee, toisena ei ole huomaavinaankaan. Jos vaikka juttelen jonkun työkaverin kanssa ja hän kävelee ohi, ei moikkaa eikä katso päinkään. Sitten taas välillä luo pitkiä silmäyksiä kun jossain kohdataan ja meinaan seota... välillä jutellaan niitä näitä. Mies on luonteeltaan ennemmin ujo kuin mikään sosiaalinen sirkuspelle.

Kun käytös on tuollaista en uskalla lähestyä, pelkään että mokaan itseni jos ei ole kiinnostunut. Täysin varma en ole onko varattu vai vapaa edes. Välillä tulee fiilis että on kiinnostunut, mutta sitten taas nämä päivät kun ei katso päinkään viestii muuta :) itsekin sitten käyttäydyn miten sattuu kun olen vähän epävarma tästä hommasta...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla varattu.

Mulla samanlainen tilanne. Kun mies tekee tuota, että välillä kylmää välillä kuumaa, niin käyttäydyn sitten itsekin kuin hölmö; välillä koetan olla vain ystävällinen, mutta se menee kuitenkin vain mykäksi silmiin vilkuiluksi. Sitten nolottaa niin maan perkeleesti, että "paljastin" tunteeni ja itseni(ei kai tuosta mitään selvää saa🤣), niin olen kuin en huomaisikaan. Naurettavaa, tiedän.

Mutta 100% jotain tunteita siellä on takana. Kukapa sitä itselleen merkityksetöntä ihmistä sen kummemmin välttelisi.

Vierailija
2/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette Facebookissa? Pyydä kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, mutta ujo kutn kerroit, ehkä ailahtelevaisuus johtuu tästä:

Pirteinä päivinä yrittää herätellä keskustelua ja "avautua", olla helposti lähestyttävä.

Totisina päivinä häpeää pirteyttään, yrittää korostaa ettei ole liian kiinnostunut, pelkää olleensa aiemmin liian tyrkky.

Minä teen tätä, ja tulen varmasti olemaan sinkku vielä pitkään.

Toki syy käytökselle voi piillä myös missä tahansa muussa selityksessä.

Vierailija
4/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.......

Vierailija
5/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että saattaa olla...jos käytös on sekavaa...

Vierailija
6/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut luulemaan ettei emättimen parittelu kiinnosta, jos kuitenkin olet halukas sitä jakamaan?

Vierailija
7/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kuvittelet kaiken koska olet itse ihastunut ja luulet että mieskin on. Katseet voivat olla pelkkiä katseita.

Vierailija
8/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki aina ole kiinnostuneita.

Vierailija
9/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti mies on valmis sinua hyödyntämään, jos paljastat olevasi ihastunut.

Vierailija
10/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, mutta ujo kutn kerroit, ehkä ailahtelevaisuus johtuu tästä:

Pirteinä päivinä yrittää herätellä keskustelua ja "avautua", olla helposti lähestyttävä.

Totisina päivinä häpeää pirteyttään, yrittää korostaa ettei ole liian kiinnostunut, pelkää olleensa aiemmin liian tyrkky.

Minä teen tätä, ja tulen varmasti olemaan sinkku vielä pitkään.

Toki syy käytökselle voi piillä myös missä tahansa muussa selityksessä.

Kuulostaa tutulta. Olen ujo nainen ja ihastuneena käytökseni voi olla just tuollaista kuin kuvailit. Tuohon häpeään liittyy myös pelko siitä, että toinen ei olekaan yhtään kiinnostunut ja pitää minua epämiellyttävänä. Siispä yritän piilottaa kiinnostuksen merkit, ne jotka aiemmin käytöksessäni näkyivät.

Ehkä miehillä voi olla tätä samaa?

Vierailija
11/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku päivä töihin minihame ei pikkareita alle lainkaan.

Hakeudu tämän miehen seuraan ja tuoksuta sekä vilauta tavaraasi miehelle.

Tarkkaile miehen ilmettä ja etumusta. Jos hymyilee on ihastunut ja jos

etumus pullottaa hän haluaa sinua. Helppo selvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän