Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ari ja Seppo on 40:siä sinkkuja jotka haluaa lapsen

KalleM
29.03.2021 |

Ari on kaverini, onko kiinnostuneita?

https://www.is.fi/perhe/art-2000007884966.html

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita miehiä...?

Vierailija
2/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäkö?

Vierailija
4/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapseni tehnyt jo ja lentävät kohta pesästä, jonka jälkeen I'M FREEEEEEEEE!!!!!! Good luck kuitenkin ukoille...

Vierailija
5/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei natsaa: ihan väärä kaupunki (pk-seutu=oksennus), minä oon liian vanha, ja kohdustanikin tuli leikkaussalijätettä 9 vuotta sitten, ja ei kyllä muutenkaan kiinnostais. Sori. Mutta tunnustan, että minussa sitä vikaa on paljon enemmän kuin kummassakaan näistä miehistä.

Vierailija
6/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, repesin täysin tälle: "Tilanne on se, että jos haluan saada lapsia, kumppanin pitää olla minua nuorempi. Minulle se, että kumppani on nuorempi, on ihan ok."

No shit...

Vierailija
7/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuulostaa jollain tavalla lapsellisilta, vai onko vain toimittaja kääntänyt tekstillään asiat tuohon suuntaan.

mies53v

Vierailija
8/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita juttuja ollut, että on hirveästi miehiä jotka haluaisivat lapsen, mutta sopivaa kumppania ei löydy. Paino sanalla sopivaa, uskon että paljon on tarjokkaita, mutta kun miesten mielestä eivät ole sopivia...

Vierailija
9/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40:siä XDDDDDDDDDDDDDDDD 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ opettele kirjoittamaan.

Vierailija
10/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lapseni tehnyt jo ja lentävät kohta pesästä, jonka jälkeen I'M FREEEEEEEEE!!!!!! Good luck kuitenkin ukoille...

Mahtaa se lapsiperhe-elämä ja vanhemmuus olla kerrassaan mainiota kun oikein odotetaan, että päästään vapauteen...

Vierailija
11/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuulostaa jollain tavalla lapsellisilta, vai onko vain toimittaja kääntänyt tekstillään asiat tuohon suuntaan.

mies53v

Ei ole lapsellinen.

Vierailija
12/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seppo huomauttaa, että vapaa-aika täyttyy jo nyt kavereiden muksuja kuskatessa, "

Ei saatana, cucked.

Vierailija
13/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellanen juttu, että mikäli ehdottomasti haluaa lapsia, niin asian suhteen pitäisi aktivoitua viimeistään kolmenkympin kieppeillä, koskee niin naisia kuin miehiäkin. Aika monella kolmekymppisellä miehellä ei ole mitään mielenkiintoa perustaa perhettä, kuvitellaan että aikaa on loputtomiin. Ei ole, sori.

Vierailija
14/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa etsivän liian kiireellä ja pakonomaisesti nyt vain "kohtua". Onko hänen kohdallaan kyse siitä, että hänen kavereilla on perheet ja hän haluaa pikaisesti nyt samaan ralliin, niin kaikilla on sitten samikset. 

Hän ei maininnut kertaakaan sanaa "rakkaus" lehtijutussa. Sen sijaan hän mainitsee "markkina-arvon" ja että nuorempia etsii. Ja lisäksi että hänelle sopisi jopa sovittu kumppanuusvanhemmuus. 

Nuorempien etsiminen on ymmärrettävämpää siitä näkökulmasta, että riskit lasten hankintaan terveyksien kannalta lisääntyvät iän kanssa, mutta hänen tulisi käsittää että nuoremmilla tuskin on hengenhädän palavaa kiirettä ryhtyä heti lasta synnyttämään suhteen aloitettuaan. 

Hänelle pääasia on lapsen saaminen, nainen on siinä lähinnä väline päämäärään. Paras match hänelle on nainen, jolle pääasia on myös lapsen saaminen, ja mies on vain sivuseikka kaikessa. Joten kylmä kumppanuusvanhemmuus voi mennä yksiin, mutta meneekö se lapsen osalta ok - onko hänestä normaalia ja kivaa sellainen järjestely jne. 

Vierailija
15/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ukkoja vapaana

Eivät ole pitkiä oisko siitä kiinni

Vierailija
16/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ari on ihan komea ja töissäkäyvä mies, varmasti on ollut naisia, jotka olisivat hänet huolineet. Taitaa vain olla niin, että Ari ei ole naisia huolinut.

Vierailija
17/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa se lapsiperhe-elämä ja vanhemmuus olla kerrassaan mainiota kun oikein odotetaan, että päästään vapauteen...

Kuule, kyllä tää 20 vuotta sitä riittää. Aika aikaansa kutakin ja todellakin odotan että saan olla taas ihan itsekseni.

Vierailija
18/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Ari on ihan komea ja töissäkäyvä mies, varmasti on ollut naisia, jotka olisivat hänet huolineet. Taitaa vain olla niin, että Ari ei ole naisia huolinut.

Ihan tavallinen tallaaja.

Vierailija
19/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan s**tanan rankkaa, vastuullista ja pitkään kestävää hommaa, joten voit uskoa että tuntuu lopulta hyvältä kun se työ on ohi! Tätä voi miettiä myös ne, ketkä miettivät sitä perheen perustamista.

Vierailija
20/25 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmatkin naiset saa ottaa yhteyttä, ei haittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi