Sinä pettäjä
saako sinua pettää? Kestätkö sen kuin mies/nainen?
Kommentit (12)
Ei se multa pois ole. Luuletko, että pettäisin jos olisin kiinnostunut puolisostani? Eron otan tässä parin vuoden sisällä kun talo on maksettu, elatusvelvollisuus lapseen päättyy ja voin lopettaa työt.
En ymmärrä pettämisestä vouhottamista, itseäni ei haittaisi ollenkaan, paitsi jos saisin tuliaisena jonkun taudin. Itseäni ei kiinnosta seksi ollenkaan ja olisin iloinen, jos mies hakisi sitä muualta.
Olen itse pettänyt ja tullut petetyksi ja se on pahin mahdollinen loukkaus toista kohtaan ja särkee psyyken totaalisesti. Itselle on ollut vaikeampaa hyväksyä että olen itse tehnyt niin alhaisen teon ja toisen ihmisen kyyneleet, suru, pettymys, viha ja puhdas halveksunta on särkeneet oman sydämen, mutta olen tajunnut että ne ihan omaa vikaa enkä ole paennut vastuuta, vaikka sen kaiken kestäminen on ollut läheisen kuoleman rinnalla ehkä vaikeinta kestää.
Toivon todellakin, että en alennus enää moiseen.
Kyllä, kunhan ei petä silmieni edessä. Pettäminen on elämän suola.
Mitä se kenellekään kuuluu jos ei tuo tauteja kotiin ja kukaan ei tiedä.Elämä on tehty elettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pettänyt ja tullut petetyksi ja se on pahin mahdollinen loukkaus toista kohtaan ja särkee psyyken totaalisesti. Itselle on ollut vaikeampaa hyväksyä että olen itse tehnyt niin alhaisen teon ja toisen ihmisen kyyneleet, suru, pettymys, viha ja puhdas halveksunta on särkeneet oman sydämen, mutta olen tajunnut että ne ihan omaa vikaa enkä ole paennut vastuuta, vaikka sen kaiken kestäminen on ollut läheisen kuoleman rinnalla ehkä vaikeinta kestää.
Toivon todellakin, että en alennus enää moiseen.
Kyllä munan uittamista pahempi on taloudellinen kusettaminen. Pimittää rahoja, jemmaa omaisuutta ja lopulta tuuppaa toisen persaukisena pärjäämään omillaan
No, eksäni oli minusta sairaalloisen mustasukkainen ja sitten olikin itse pettänyt minua kolmen kuukauden ajan lähes jatkuvalla syötöllä. Vaihtoi minut tähän hoitoonsa.
Se on mun märkä päiväuni että mies pettäisi mutta sitä ei seksi kiinnosta kun hakkaa vaan tota konetta ja tumputtaa.
Vierailija kirjoitti:
No, eksäni oli minusta sairaalloisen mustasukkainen ja sitten olikin itse pettänyt minua kolmen kuukauden ajan lähes jatkuvalla syötöllä. Vaihtoi minut tähän hoitoonsa.
Etkö tiennyt miksi mustasukkaiset ihmiset ovat mustasukkaisia :D
Pettäjät, oletteko luonteeltanne ns. kovia, vai mikä luonteessanne antaa periksi ja mahdollistaa pettämisen?
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät, oletteko luonteeltanne ns. kovia, vai mikä luonteessanne antaa periksi ja mahdollistaa pettämisen?
Kyse ei ole rakkaudesta eikä läheisyydestä vaan kiimasta. Fantasioiden toteuttamisesta. Pelkkää ruumiinosien käyttämistä
Jos ei oo kiinnostusta jatkaa suhteessa niin ilman muuta.