Säälittävää, en pääse irti enkä yli miehestä
47 min. aikaa ennen seuraavaa palaveria/kokousta. Mitä mä teen? Avaan 🍫patukan ja tuijotan - miehen jota en voi saada - wa -statusta kun siinä lukee ”paikalla”.
Jea. Ei uskois että johtotehtävissä tässä työskennellään ja ollaan niin fiksua ihmistä, että... vertaistukea/irti riuhtaisuun takapuolelle potkimista / jotain apua, anyone?
🙄👏😳
Kommentit (20)
Rakastuminen on kemiallinen häiriötila aivoissa. Harvoin sitä pääsee kokemaan, eli kannattaa nauttia tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voisi saada?
It’s complicated. Hän on myös omalla uralla kiireinen, ollaan ystäviä / kavereita eikä hän halua enempää. Vihjannut olen aiemmin ja olisi varmasti edennyt jos ajattelisi minusta samalla tavalla. Vaivoin sain siitä seliteltyä itseni kuiville ja takaisin kaverimoodiin...
Nyt yritän olla cool edes näennäisesti enkä roiku. Vaikka mieli tekisi.🙄
Emme juuri näe tällä hetkellä, joten spontaanisti keskustelua ei synny. Enkä aio olla aina se joka aloittaa keskustelun wa:ssa. Olen viimeisen pari krt sen tehnyt joten pakko odottaa että hän laittaa jotain tai vaikutan roikkujalta...
Ap
No contact niin paljon ja pitkään kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
No contact niin paljon ja pitkään kuin mahdollista.
Miksi?
Anna olla, seon naimisissa eikä susta kiinnostunut muutenkaan.
Vaihtoehdot:
1. Nöyryytät itseäsi ja roikut hänessä niin kauan että hänellä menee hermo sinuun ja tekee sinulle tai edessäsi jotain niin loukkaavaa että sun on pakko päästää irti oman itsekunnuioituksesi takia
2. Tapailet muita aktiivisesti ja etsit elämällesi muuta sisältöä. Rajoitukset kestävät enintään 8 viikkoa ja sitten ollaankin jo kesän kynnyksellä ja mahdollisuus alkaa tapailla muita ihmisiä baareissa yms. jolloin hän unohtuu, kun ihmiset liikkuu taas lähes normaalisti
3. Postailet wa-tilapäivityksiä ja kyttäät katsooko hän niitä
4. Et tapaile muita ja sitkutat hiljaa ja koitat unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot:
1. Nöyryytät itseäsi ja roikut hänessä niin kauan että hänellä menee hermo sinuun ja tekee sinulle tai edessäsi jotain niin loukkaavaa että sun on pakko päästää irti oman itsekunnuioituksesi takia
2. Tapailet muita aktiivisesti ja etsit elämällesi muuta sisältöä. Rajoitukset kestävät enintään 8 viikkoa ja sitten ollaankin jo kesän kynnyksellä ja mahdollisuus alkaa tapailla muita ihmisiä baareissa yms. jolloin hän unohtuu, kun ihmiset liikkuu taas lähes normaalisti
Mulle oli uutta että wa tilapäivityksia
1. Tekee joku?!
2. Niitä voi seurata kuka katsoo!😂
T. Kalkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot:
Mulle oli uutta että wa tilapäivityksia
1. Tekee joku?!
2. Niitä voi seurata kuka katsoo!😂T. Kalkkis
Mitä nuo wa tilapäivitykset on? :D
Tosiaan joku jo mainitsikin että tuo on kemiallinen häiriö aivoissa. Ei sille siis voi mitään - aika hoitaa.
Toisilla se tulee voimakkaampana kuin toisilla ja toisilla se kestää kauemmin kuin toisilla.
Ainoa tosiaan mikä voisi auttaa on että keksit itsellesi jotain sellaista kiinnostavaa tekemistä mikä vie ajatukset aivan muualle, mikäli huomaat ajattelevasi tätä kyseistä henkilöä karkotat ajatukset ja alat tehdä jotakin.
En tunne ketään, kuka tekisi wa tilapäivityksiä
Jos syö paljon suklaata, voi alkaa pierettää joten asetu ikkunan lähelle. Koneellinen ilmastointi voi levittää hajua ympäri toimistoa.
LVI-putkisto taas kaiuttaa pröötin.
Ainoa syy että hyvin menestyvä mies hylkää naisjohtajan, on se että on varattu. Kyllä se vielä perään tulee.
Mä seurasin tätä. Ootko ap tänään syöny suklaata?
Oijoi, eiks wa-tilapäivitykset oo vähän teiniä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Oijoi, eiks wa-tilapäivitykset oo vähän teiniä kuitenkin.
Ei mulla ole muutakaan.
T. Toinen wa-kyttäääjä
Miksi et voisi saada?