Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla puolisoita, jotka välttelevät ja vetelehtivät kodinhankintojen kanssa, mutta sinun viedessä asian eteenpäin löytävät heti ruikutettavaa?

Vierailija
29.03.2021 |

Meillä hajosi pyykinpesukone kuukausi sitten. Heti otin asiaksi miehen kanssa, että täytyy ostaa uusi kone. Olen linkannut hänelle erilaisia vaihtoehtoja ja yrittänyt kysyä niistä mielipidettä, kertonut mitä itse haluaisin ostaa. "Ei nyt kiinnosta" ja "En jaksa tänään ajatella". Verkkokaupassa ja Gigantissakin ehti olemaan ilmainen kotiin kuljetus, mutta arvatenkin ne ehti tämän vetelehtimisen seurauksena jo päättymään. Minä olen vienyt kerran omaa pyykkiäni vanhempieni luokse pästäväksi, koska en ole saanut mitään hyväksyvää vastausta mistään ehdottamastani pesukoneesta.

Nyt mies viimeisen viikon ajan on valittanut, kun ei ole enää puhtaita vaatteita ja tarvis kyllä pyykkiä pestä. Mitään ei ole asian eteen tehnyt. Tänään sitten otti kasaantuvat pyykkivuoret jo niin paljon pannuun, että pistin vielä parista pesukoneesta mielipidekyselyn ja laitoin viestin loppuun, että kohta menee tilaukseen, onko mielipiteitä kumpi. Vastauksena oli, että "ei mua oikeesti edes kiinnosta". Okei, valitsin sitten siis mielestäni paremman vaihtoehdon ja kone on nyt ostettu.

2h myöhemmin tuli hirveä viesti tulva miksi olen ostanut tämän koneen ja tajuanko maksavani turhasta jne. jne. Miksi ihmeessä ihminen, joka ei voi tehdä asian eteen mitään, ei edes anna mielipidettä, on nyt suivaantunut ostamastani koneesta? Onko muiden puolisot yhtä järjettömiä?

Ps. Uusi sohva ollut jo 1,5 vuotta hankintalistalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/6 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hankin mitä haluan, olen ostanut meille kummatkin telkut, pyykinpesukoneen ja kuivausrummun, kaikki kalusteet jne... Itse en jahkaile yhtään, jos kone hajoaa, ostan uuden, niin kuin tein astianpesukoneen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Saatan kysyä miehen mielipidettä KERRAN pesukoneesta tai kuivausrummusta. Sitten ostan sen mikä on minun mielestäni paras. Halpoja en osta koska kyllästyin parin vuoden välein hankkimaan uuden. 

En jää odottamaan että mies tekisi asialle jotain.

Vierailija
4/6 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme mies. Älä vaan jatkossakan pese hänen pyykkejään, hoitakoon itse omat vaatteensa.

Vierailija
5/6 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, hankin mitä haluan, olen ostanut meille kummatkin telkut, pyykinpesukoneen ja kuivausrummun, kaikki kalusteet jne... Itse en jahkaile yhtään, jos kone hajoaa, ostan uuden, niin kuin tein astianpesukoneen kanssa.

Jaatteko kuitenkin yhdessä kustannukset? Onko yhteinen tili näille tms?

Vierailija
6/6 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kyllä mielenkiintoinen kokeilu miten kauan olisi kestänyt, että mies olisi saanut sen pesukoneen saanut hankituksi.