Huomenta! Tänään on jännä päivä t. Ammattivalittaja
Tiskausta, ruuanlaittoa, meet-palaveri(en osaa yhdistää, mutta onneksi mies osaa), lapselle ruotsin kielen opettamista keskiviikon kokeeseen ja illalla hän menee pelaamaan jalkapalloa. Mitäs muilla?
Kommentit (43)
Huomenta! Mulla pazka hommaa, kellariin tullut sulamisvesiä, täytyy mennä niitä imuroimaan pois.
Hikinen urakka tiedossa😣
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Mulla pazka hommaa, kellariin tullut sulamisvesiä, täytyy mennä niitä imuroimaan pois.
Hikinen urakka tiedossa😣
Voi ei. Kovasti Tsemppiä. Tähänkin mörskään oli joskus tullut vuosikymmeniä sitten, mutta miehen isopappa ja appiukko tekivät salaojat, niin ei enää ole vuosikymmeniin tullut. Ap
Juu se yhdistäminen onkin todella vaikeaa, kun sen osaa ekaluokkalainenkin ja vaatii napin painalluksen.
Vierailija kirjoitti:
Juu se yhdistäminen onkin todella vaikeaa, kun sen osaa ekaluokkalainenkin ja vaatii napin painalluksen.
Mulla meni joku juttu viimeksi pieleen, kun yritin yhdistää vanhempainiltaan. Kyllä mä osaan tuollaiset jutut mokata. Ap
Ja lapsen matikka. Ihan kamalan vaikeaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tulee pääsiäinen. Saa taukoa lapsen koulujutuista. Ap
Eikö sulla ole kiireitä sen muuttamisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsen matikka. Ihan kamalan vaikeaa. Ap
Odotahan kun pääset oikolukemaan lasten graduja. Se vasta on hauskaa puuhaa, aiheetkin ovat aina niin mielenkiintoisia (not).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole kiireitä sen muuttamisen kanssa?
On tietenkin, mutta lapsen isä ei auta yhtään lasta koulujutuissa, niin ne jää mulle. Ap
Ihan mukava päivä, ensin koirat menee uimaan ja sen jälkeen kahdella niistä on hieroja. Sitten siivoilen, kohdistan töissä pari maksua jotka jäi rästiin perjantaina ja sitten olen viikon lomalla. Wupp! Illalla on vielä tottis-treenit. Kiva koirapuuhapäivä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni joku juttu viimeksi pieleen, kun yritin yhdistää vanhempainiltaan. Kyllä mä osaan tuollaiset jutut mokata. Ap
Lienit vaan niin umpikänässä koko akka.
Nakit tutisi omaan tahtiin ja öögat harotti mihin milloinkin - tai seisoivat kuin kaksi nappia lyötynä päähän.
M58 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakit tutisi omaan tahtiin ja öögat harotti mihin milloinkin - tai seisoivat kuin kaksi nappia lyötynä päähän.
En ollut. Ap
M58 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienit!!??
Mille linjalle aiot hakea sinne kouluun? Muistathan, että hakuaika umpeutuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Mille linjalle aiot hakea sinne kouluun? Muistathan, että hakuaika umpeutuu pian.
Merkonomi linjalle, kun en mä mitään fyysistä työtäkään pysty tekemään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kannattaisi hakea jollekin sellaiselle linjalle, jolla voisit pärjätä? No, joka tapauksessa muista pian hakea, hakuaikaa on enää noin viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sun kannattaisi hakea jollekin sellaiselle linjalle, jolla voisit pärjätä? No, joka tapauksessa muista pian hakea, hakuaikaa on enää noin viikko.
Joo, no mä tarvitsen istumatyön. En oikein voi mihinkään puutarha-alalle, autonkorjaus tai lähihoitajaksi hakea. Ap
M58 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla sitä parhaillaankin.....tai sitten olet vaan suomenruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, no mä tarvitsen istumatyön. En oikein voi mihinkään puutarha-alalle, autonkorjaus tai lähihoitajaksi hakea. Ap
Olen saanut sen käsityksen, että olet sitä tutkintoa yrittänyt monta vuotta. Onko tuolla koulussa sitten merkittävästi eri tavoin järjestetty koulutus, että se sopisi sinulle?
Töihin valuin ja tuskanhiki päässä tässä katsellut mihin orjan pitää taas venyä.