Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Tänään on jännä päivä t. Ammattivalittaja

Vierailija
29.03.2021 |

Tiskausta, ruuanlaittoa, meet-palaveri(en osaa yhdistää, mutta onneksi mies osaa), lapselle ruotsin kielen opettamista keskiviikon kokeeseen ja illalla hän menee pelaamaan jalkapalloa. Mitäs muilla?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tulee pääsiäinen. Saa taukoa lapsen koulujutuista. Ap

Vierailija
2/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Mulla pazka hommaa, kellariin tullut sulamisvesiä, täytyy mennä niitä imuroimaan pois.

Hikinen urakka tiedossa😣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Mulla pazka hommaa, kellariin tullut sulamisvesiä, täytyy mennä niitä imuroimaan pois.

Hikinen urakka tiedossa😣

Voi ei. Kovasti Tsemppiä. Tähänkin mörskään oli joskus tullut vuosikymmeniä sitten, mutta miehen isopappa ja appiukko tekivät salaojat, niin ei enää ole vuosikymmeniin tullut. Ap

Vierailija
4/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se yhdistäminen onkin todella vaikeaa, kun sen osaa ekaluokkalainenkin ja vaatii napin painalluksen.

Vierailija
5/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu se yhdistäminen onkin todella vaikeaa, kun sen osaa ekaluokkalainenkin ja vaatii napin painalluksen.

Mulla meni joku juttu viimeksi pieleen, kun yritin yhdistää vanhempainiltaan. Kyllä mä osaan tuollaiset jutut mokata. Ap

Vierailija
6/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsen matikka. Ihan kamalan vaikeaa. Ap

Vierailija
7/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole kiireitä sen muuttamisen kanssa?

Vierailija
8/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapsen matikka. Ihan kamalan vaikeaa. Ap

Odotahan kun pääset oikolukemaan lasten graduja. Se vasta on hauskaa puuhaa, aiheetkin ovat aina niin mielenkiintoisia (not).

Vierailija
9/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole kiireitä sen muuttamisen kanssa?

On tietenkin, mutta lapsen isä ei auta yhtään lasta koulujutuissa, niin ne jää mulle. Ap

Vierailija
10/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava päivä, ensin koirat menee uimaan ja sen jälkeen kahdella niistä on hieroja. Sitten siivoilen, kohdistan töissä pari maksua jotka jäi rästiin perjantaina ja sitten olen viikon lomalla. Wupp! Illalla on vielä tottis-treenit. Kiva koirapuuhapäivä tulossa.

Vierailija
11/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni joku juttu viimeksi pieleen, kun yritin yhdistää vanhempainiltaan. Kyllä mä osaan tuollaiset jutut mokata. Ap

Lienit vaan niin umpikänässä koko akka.

Nakit tutisi omaan tahtiin ja öögat harotti mihin milloinkin - tai seisoivat kuin kaksi nappia lyötynä päähän.

Vierailija
12/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nakit tutisi omaan tahtiin ja öögat harotti mihin milloinkin - tai seisoivat kuin kaksi nappia lyötynä päähän.

En ollut. Ap

Vierailija
13/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienit!!??

Vierailija
14/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille linjalle aiot hakea sinne kouluun? Muistathan, että hakuaika umpeutuu pian. 

Vierailija
15/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mille linjalle aiot hakea sinne kouluun? Muistathan, että hakuaika umpeutuu pian. 

Merkonomi linjalle, kun en mä mitään fyysistä työtäkään pysty tekemään. Ap

Vierailija
16/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kannattaisi hakea jollekin sellaiselle linjalle, jolla voisit pärjätä? No, joka tapauksessa muista pian hakea, hakuaikaa on enää noin viikko. 

Vierailija
17/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kannattaisi hakea jollekin sellaiselle linjalle, jolla voisit pärjätä? No, joka tapauksessa muista pian hakea, hakuaikaa on enää noin viikko. 

Joo, no mä tarvitsen istumatyön. En oikein voi mihinkään puutarha-alalle, autonkorjaus tai lähihoitajaksi hakea. Ap

Vierailija
18/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taidat olla sitä parhaillaankin.....tai sitten olet vaan suomenruotsalainen.

Vierailija
19/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no mä tarvitsen istumatyön. En oikein voi mihinkään puutarha-alalle, autonkorjaus tai lähihoitajaksi hakea. Ap

Olen saanut sen käsityksen, että olet sitä tutkintoa yrittänyt monta vuotta. Onko tuolla koulussa sitten merkittävästi eri tavoin järjestetty koulutus, että se sopisi sinulle? 

Vierailija
20/43 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin valuin ja tuskanhiki päässä tässä katsellut mihin orjan pitää taas venyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi