Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte laminaattilattian kolinaa?

Vierailija
28.03.2021 |

Miten kestätte laminaattilattian kolinaa? Itse en pysty laminaattilattia-asunnossa asumaan ollenkaan. Se on harmillista, koska tämä lattiarajoitteeni sulkee pois monia muuten hyviä vuokra-asuntoja.
Istutteko kotona ollessanne enimmäkseen vain paikallanne, niin että kolinaa syntyy mahdollisimman vähän? Vai miten selviätte laminaatin kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö ei se pahemmin kyllä kolise jos on oikein tehty eli askeläänieriste siellä alla ja lattiapinta tasaiseksi käsitelty.

Toisaalta en kyllä tietääkseni villasukat tai tohvelit jalassa kotosalla kävellessä pahemmin kolistele. Ei siitä askelluksesta juuri ääntä kuulu, poislukien vanhojen talojen narahtelevat portaikot.

Vierailija
2/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kolinaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kolise jos kävelet suomalaisittain paljain jaloin tai sukkasilleen. Jos elät amerikkalaisittain ulkokengät jalassa niin koliseehan se.

Vierailija
4/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengilläkö siellä kopistelet kotonasi vai mikä on ongelma? Ei meillä laminaatti kolise.

Vierailija
5/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän puukengät eteiseen.

Vierailija
6/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kolina? Onko sinulla mt-ongelmia?

Vierailija
7/9 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäkään ja siksi minulla on mökissäni maalattia.

Vierailija
8/9 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin vuosia vuokra-asunnossa jossa oli muovimatto ja sen jälkeen muutin asuntoon jossa laminaatti. Ahdistihan se ääni ensin. Kun ennen ei kuulunut MITÄÄN.

Tuntui alkuun ihan sietämättömältä se suhina ja askelääni mikä kuului. Mutta ei se kolissut mitenkään.

Nyt 10 vuotta tässä asuneena ääniä ei mieti tai edes tajua. Mutta muistan kyllä miten järkyttynyt olin silloin kun tähän muutimme.

Vierailija
9/9 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun lattiat kolise. Ihan normaalisti elän ja liikun asunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän