Miksi mies halua naisen tekevän aloitteen ja vinkkejä aloitteen tekemiseen kaivataan?
Vinkkejä? Ja miksi mies haluaa että nainen tekee mielummin aloitteen jos haluaa miestä? Millaisia aloitteita voisi tehdä? Olen huono 😅😅
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, ja naisten pitää nyt tehdä tämäkin.
Siis miten vätysmäisiä Suomen miehet nykyään on jos tapaavat kiinnostavan ja kiinnostusta osoittavan naisen eivätkä muka osaa mitenkään tehdä kohteliasta aloitetta? Istuvat nurkassa kuikuilemassa ja odottavat että jospa se nainen nyt itse huomaisi ja ottaisi ohjat käteensä niin säästyisi se miehen hauras ego kuhmulta jos nainen ei olekaan kiinnostunut. Mites sen naisen ego sitten kestää mahdollisen torjunnan?
Ei kiitos. Perässävedettävä nysvä mies on rasittavimpia asioita jota voin kuvitella. Jos mies pelkää minua kuollakseen jo ennen ensimmäisiäkään treffejä, miten ihmeessä siitä mikään suhde voi syntyä?
Nyt jotain ryhtiliikettä, Suomen miehet!
Juuri sen takia, että on paljon parempi vaihtoehto, että nainen tekee silloin aloitteen, kun hän kerrankin on jostain miehestä kiinnostunut. Olen aika varma, että jos joku nainen näkee minut niin kiinnostavana miehenä seksuaalisella tasolla, niin hän takuuvarmasti lähestyy minua. Sen sijaan on erittäin epätodennäköistä, että nainen pitää minua kiinnostavana, vaikka kuinka lähestyisin kohteliaasti treffipyynnöin. Maailma on muuttunut paljon kymmenessä vuodessa.
Jos nainen tekisi aloitteen, olettaisin vähintäänkin mielenterveys ongelmia tai kullanlouhinta-aikeita. Mies tekee aloitteen - yhteiskunnan normi. Vastauksena saa haistattelua, halveksuntaa ja pilkkaavaa naurua ja ehkä lopulta yhden onnistuneen reaktion jos aloite on ollut sopivan kahdenkeskinen ja maltillinen.
Pakit saanut nainen - en jotenkin jaksa edes uskoa että naisen hormonitasolla kestäisitte sitä ainakaan toistuvasti. Mutta me miehet ollaan vähän tämmösiä, evoluutio on muovannut kasvonpiirteet vastaanottamaan iskuja.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten vätysmäisiä Suomen miehet nykyään on jos tapaavat kiinnostavan ja kiinnostusta osoittavan naisen eivätkä muka osaa mitenkään tehdä kohteliasta aloitetta? Istuvat nurkassa kuikuilemassa ja odottavat että jospa se nainen nyt itse huomaisi ja ottaisi ohjat käteensä niin säästyisi se miehen hauras ego kuhmulta jos nainen ei olekaan kiinnostunut. Mites sen naisen ego sitten kestää mahdollisen torjunnan?
Ei kiitos. Perässävedettävä nysvä mies on rasittavimpia asioita jota voin kuvitella. Jos mies pelkää minua kuollakseen jo ennen ensimmäisiäkään treffejä, miten ihmeessä siitä mikään suhde voi syntyä?
Nainen on osoittanut kiinnostustaan esim. juoksemalla karkuun ja välttelemällä kohtaamistani, joten signaali takaisin päin ei ole kovin selkeä välttämättä.
En yleensä jaksanut tehdäkään aloitteita, koska aloitteellisia naisia oli aivan riittämiin. Yhden sellaisen kanssa olen avioliitossa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei odota naisen tekevän aloitetta. Joku peräkammarin reppana runkkari ehkä, mutta mies ei.
Minulla ainakin tapailemani mies halusi että nainen tekee myös aloitteen (Teki tämän selväksi) ja kysyi miten teen yleensä aloitteen kun halusi tietää minusta. Mietin halusiko hän tuntea että hän on haluttava vai mikä pointtina? En tiedä.
N 27
Mä haluan että nainen tekee aloitteen, koska mulle on ihan sama onko mulla nainen elämässäni. En nosta enkä aio nostaa teitä mihinkään jalustalle.
Ihan suoraan aloite, vai tarpeeksi vihjettä miehelle että hän uskaltaisi sen tehdä?
Vihjailuun ainakin sopii hyvin ne pitkät katseet, sipaisut ja kosketukset, hakeutuminen iholle jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan suoraan aloite, vai tarpeeksi vihjettä miehelle että hän uskaltaisi sen tehdä?
Vihjailuun ainakin sopii hyvin ne pitkät katseet, sipaisut ja kosketukset, hakeutuminen iholle jne.
Elokuvissa ainakin. Kas kun ei vielä pitkä siemaisu drinkkilasin pillistä?
Vierailija kirjoitti:
Siinä brokeback mountain elokuvassakin se Jack Twist odottaa että se Laureen lähestyy. Laureen kysyy Jack Twistiltä ''what you waiting cowboy''. Olen cowboy ja haluan tuollasen samanlaisen lähestymisen naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan niitä pelkää. Kuolkaa yksinäisyyteenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan niitä pelkää. Kuolkaa yksinäisyyteenne.
Huvittaa tuon kommentin nimittely ja syyttely.
Täällä ei näemmä oteta kantaa naisen torjutuksi tulemisen tunteeseen :D merilehmien tabu, josta vaietaan visusti?
Vierailija kirjoitti:
Aloitteen teko vinkkejä?
Ap
Niele mällit
Meet vaan juttelemaan jotain. Jos seuraatte toisianne somessa niin kysele yksityisviestillä mitä kuuluu. Jos mies jatkaa keskustelua niin siitä voi arvailla että on kiinnostunut. Jos vastaa yhdellä sanalla tai ei kysele mitään niin anna olla. Sit kysyt kahville tai lenkille, kun ootte pari kertaa viestitellyt ja mies on ainakin kerran aloittanut viestittelyn. Näin ite tekisin :)
Lähestyin aloitteen mielessä puolituttua miestä (yhteinen harrastus) kirjoittamalla lyhyen kirjeen, koska olen nolo ja jännitti ihan kamalasti. Toin vain siinä tyyliin esille, että pidän hänestä todella paljon ja olisi kiva tehdä joskus jotain yhdessä, käydä vaikka kahvilassa tai elokuvissa. Ja kerroin, että pahoittelut tästä kirjeestä, että ajattelin vain että sanat menisivät sekaisin koska asian esiin tuominen jännittää, joten siksi kirjoitin.
Tämä jäi kyllä ainoaksi aloitteekseni, koska olemme nykyään naimisissa enkä ollut koskaan tehnyt aikaisemmin aloitetta jonkun suuntaan. Myöskään minua ei oltu koskaan lähestytty romanttisessa mielessä.