"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...
Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.
Kommentit (1063)
Antti Tuisku. Rasittava ulisija, jonka "musiikki" on karmivaa pellesotkua.
Kuuntelen musaa mistä tykkään. Siihen ei vaikuta artistien eikä heidän puolisoidensa yksityiselämä. Nämä dissaavat kommentit kertovat vain sinun uskomuksista ja sinusta itsestäsi. Mieti sitä, miksi joku asia saa sinut reagoimaan negatiivisesti.
Boikotoin kaikkia mustien kulttuurin omivia "artisteja".
Paleface ja Vesala, rasittavia, huumorintajuttomia suvaitsevaisuusfanaatikkoja. Viimeksi mainittu tosin musikaalisesti lahjakas, Palefacea en kuuntelisi muutenkaan.
Kanava vaihtuu jos eetteristä tulee huonoa musiikkia. Tosi paljon on musiikkia esittäviä laulajia/artisteja joiden olemisessa ensisijaista ei ole musiikki vaan kaikki muu joka edistää ns pinnalla pysymistä. Arvostan esim jos tyypin some-elämä on pelkistettyä ja vähäistä ja mennään musiikki edellä. Jotkut ovat jotenkin epätoivon vimmalla julkisuudessa.
Yksi minua hämmästyttävä ilmiö on Antti Tuisku. Hän on taas tänä kesänä pääesiintyjänä monilla festareilla. Miksi, en voi ymmärtää. Lähestyty neljääkymppiä ja esiintyy yliseksuaalisesti..Mikä juttu tuo oikein? Sitäkö pitää korostaa että hei mä oon homo, oon tällainen kiimaisesti esiintyvä. Homous on ihan epärelevanttia, ja sitä paitsi kyllästyttävää kun homous ja seksi yhdistetään. Homous on ok ja homous on ensisijaisesti muuta kuin seksiä. Vanhanaikaista ja noloa tuollainen perseen esittely. (Olen itse muuten homo, vaikka se ei tähän liitykään). Ihan kuin homot alennettaisiin tyrkyiksi kuten naisille on menneinä vuosina tehty.
Suomessa paljon nuoria lahjakkaita muusikkoja joiden musiikki ei pääse läpi kun kaikenmaailman ulkomusiikillisilla tekijöillä ratsastavat pidetään framilla. Ikävä jos pitää myydä sielunsa jotta pääsee näkyville.
N39 kirjoitti:
Reino Nordin. Vaimonsa sekoilun eli hyväuskoisten rahastamisen takia.
Siinä on tosiaan vakka löytänyt kantensa.
Aika montaa suomi.artistia inhoon, joten en heitä suostu kuuntelemaan. Silloin alkaa vatsasta vääntämään ja voin pahoin. Radio menee myösheti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin Kaikkia Suomalaisia MÄÄKYJIÄ
Sama. Myös Humppa, tanssilava yhtyeet jne. ym. on syvältä.
Kaikki, jotka suu vaahdossa vaativat koronapassia. Moni wokettaja myös boikotissa.
Kaija Koo. En yksinkertaisesti voi enkä kykene samaistumaan vaihdevuosi-ikäiseen korkkarit kattoon-meininkiin. En halua enkä pysty voimaantua naisena vaikka kohderyhmään kuulunkin. Liian laskelmoitua, liian päälleliimattua.
Vierailija kirjoitti:
Vesalan piipitys
Pojilla on äänenmurros - naiset voivat piipittää pikkutytön äänellä vaikka koko ikänsä.
Antti Tuisku, Erin (miksi aikuinen nainen laulaa kuin pikkutyttö ja nasaalilla?), JVG ja lukuistat ns. Suomi-räppärit.
Onneksi autossa voi vaihtaa helposti kanavaa kun em. mainittuja alkaa soida eikä millekään Suomipopille tarvitse onneksi mennä.
Nyt kun Ysäri lakkasi kuulumasta autoradion kautta niin vaihdoin Eestiläiselle kanavalle. Top51 riitti 2h.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen. Ihan vaan siksi että hän ei laula pätkääkään - kuiskailu, riimittevästi puhuminen ja hönkiminen ei ole laulamista.
Jotenkin siedettävää - niin kauan kuin ei laula Marisschhkan sanoituksia (vaikka opiskelikin "muinaiskreikkaa" Lontoossa).
Palefacea
Ei tee muuta kun sekoile vasemmiston ja vihreiden kanssa
Mayhemia. Bändikaverin itsem*rhan laittaminen levyn kanteen on todella mautonta. Olihan niillä myös kaikkee muuta outoja juttuja, joista ei sen enempää. Myös kyseisen bändin osa faneista saa voimaan pahoin, sillä jotkut naureskelee tälle levynkannelle ja Vargin touhuille. Tuhopoltto ja murha ei oo oikeesti mikään hauska asia. Vaikka raskasta musiikkia kuuntelenkin, on eri asia kuunnella pelkkiä "tyhjiä sanoja", kun taas ihailla jotain murhaajaa. Muuten pääasiassa yritän kuunnella musiikkia, enkä niinkään tiettyä artistia.
Kaikki Suomi-Pop/iskelmä. Hirvittävää kuraa ja 99.9 % ei omaa minkänlaista lauluääntä.
Nykyään puhutaan "laulamisesta" kun puhuun nopeasti, eli:
Elastinen ja kaikki räppärit työntäkää syvimpään kohtaan valtameressä
Eikä se aggressiivinen runonlausunta edes ole musiikkia.