"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...
Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.
Kommentit (1063)
Ismo Leikolan hauskuus loppui siihen kun veti hevosta nyrkillä turpaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt aktiivisesti näitä kuuntelisi muutenkaan, mutta narkkarit Reino Nordin ja Samu Haber saavat sammuttamaan radion kokonaan. Pyhimyksellä sama juttu sen salavauvan takia.
"Narkkarit", ei hyvää päivää mitä jeesustelua.
Joo vähän naurattaa kun nämä samat jeesustelijat tinttaavat sitä viiniä tai kaljaa tms työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys. Mä en voi sanoin kuvailla miten inhottavalta Mikko vaikuttaa. Pitää toista nuorta naista ja omaa vaimoaan aivan pilkkanaan eikä kohtele lapsiaan tasa-arvoisesti. Ottanut myös suojakuorekseen ja manipulaatiokeinokseen haukkua itsensä ennen kuin muut ehtivät. Jos sanot Mikolle, että hän on itsekäs ja ilkeä, niin toteaisi "niin olen, kuvotan itseänikin." Miten tollasen ihmisen kanssa riidellään, joka ei ota vastuuta mistään? Niljakas mies.
Jari Sillanpään puhelimesta löytyneet 2-vuotiaan taaperon hyväksikäyttövideot on syy, ettei häntä tulisi bookata yhdellekään keikalle enää. Sairasta.
Tä? Jopa 2- vuotiaan kuvia!
Hyi! Voin pahoin. Siltsu on myös eläinrääkkäyksen hyväksyjä.
Vierailija kirjoitti:
LANA DEL REY!
Eihän nyt oikeesti kukaan voi kuunnella vakavissaan biisejä, joiden nimet ovat He Hit Me (And It Felt Like a Kiss) tai F***ed my Way Up To The Top.
Hän on myös sanonut haastatteluissa antifeministisiä kommentteja, kuten "Whenever people bring up feminism, I'm like, god. I'm just not really that interested."
Del Rey onkin saanut musiikkipiireissä ja mediassa antifeministin maineen, täysin ansaitusti.
Erinomainen ja hyvin suosittu artisti, täysin ansaitusti.
Vierailija kirjoitti:
Mamba
Totaalista paskaa
Tero Vaara kusipää
Tero Vaara persuilu
Vaikutat erittäin vahvasti kusipäältä.
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei vaikuta artistien tekoset musiikin kuuntelu mielessä. Kuuntelen musiikin musiikkina, artistin inho ei vaikuta musiikin kuunteluun. Se on sitten eri asia sitten mitä mieltä artistista olen.
Joo mutta sitten pitää olla toooooooooooooosi toooooooooooooosi hyvä, tyyliin Michael Jackson.
Kaikki hiphoprap-r'n'b-artistit pysyväisbannissa esityskielestä riippumatta. Sama suomireggae ja suomenkielinen nykymusa. Hirveetä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu, Lauri Tähkä yms, mitä näitä pettäjiä nyt on
Herranjumala, että mammat jaksaa täällä jostain pettämisestä vaahdota. Että pettäminen on joku maailman suurin synti. Kuinka helppoa elämää te oikein elätte?
Te ette tiedä paskaakaan toisten elämäntilanteista. Kannattaa varmaan alkaa boikotoimaan lähes kaikkia kauppojakin, koska siellä voi hyin todennäköisesti työskennellä joku joka on pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys. Mä en voi sanoin kuvailla miten inhottavalta Mikko vaikuttaa. Pitää toista nuorta naista ja omaa vaimoaan aivan pilkkanaan eikä kohtele lapsiaan tasa-arvoisesti. Ottanut myös suojakuorekseen ja manipulaatiokeinokseen haukkua itsensä ennen kuin muut ehtivät. Jos sanot Mikolle, että hän on itsekäs ja ilkeä, niin toteaisi "niin olen, kuvotan itseänikin." Miten tollasen ihmisen kanssa riidellään, joka ei ota vastuuta mistään? Niljakas mies.
Jari Sillanpään puhelimesta löytyneet 2-vuotiaan taaperon hyväksikäyttövideot on syy, ettei häntä tulisi bookata yhdellekään keikalle enää. Sairasta.
Hyi! Voin pahoin. Siltsu on myös eläinrääkkäyksen hyväksyjä.
Sillanpää pilasi kaikkien h*m*jen maineen.
Anna Abreu. Laulut on hyviä mutta miksi ihmeessä voi olla niin ylimielinen! Ja toinen olevinaan jotain kärkisijoilla Paula Vesala.
Miksi nämä "taiteilijat" ovat olevinaan aina niin " maailmanparantajia"?
Vesalan jutut Sebastian Tynkkysestä ovat törkeitä.
Boikotoitte siis niitä pettäneitä, joiden pettämisiä on riepoteltu julkisuudessa. Todennäköisesti ihailemienne artistien joukosta löytyy monia muitakin, jotka ovat pettäneet joskus.
Vierailija kirjoitti:
Joo Pyhimystä en ole kyllä sen jälkeen kuunnellut kun selvisi, että on käytännössä käyttänyt hyväkseen jonkun nuoren fanitytön fanituksen.
Tämä ei tosin ollut tietoinen päätös, mutta jotenkin meni maku häneen tuon tiedon jälkeen, enkä vaan ole kuunnellut sen jälkeen. Ei ole ollut fiilistä.Mitään Elastisen ja vastaavien biisejä en kuuntele ollenkaan, koska rasittavaa sovinistista junttipaskaa.
Pyhimyksellä on oikeasti hyviä biisejä, joten aion päästä yli noista hänen synneistä.
Pyhimys meni myös mun boikottilistalle sen jupakan jälkeen jossa oli evännyt kaikki oikeudet siltä tytöltä biisiin eikä olis halunnut edes palkkaa maksaa ja kaiken huippuna halusi ”sovitella” asian niin että muokkaa neidon lauluosuudet biisistä pois kokonaan.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006561093.html
Kunnon sika. Tämän takia meillä ei katsota myöskään enää Voice of Finlandia.
Vierailija kirjoitti:
Michael Jackson jo kohta 20 vuotta koska pedofiili.
Haluaisin alapeukuttajilta kysyä, miksi alapeukutitte MJ:tä ja ihan vertailun vuoksi, millaisia ajatuksia Jari Sillanpää teissä herättää? Onko hänet helpompi lytätä kun on suomalainen eikä mikään superstara?
Itse halveksin kumpaakin.
Kommentointia lukiessa tulee mieleen, että onneksi näiden artistien fanit ovat itse täydellisiä ja virheettömiä. Eiku..
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu. ”Suhteet menee päällekkäin” eli pettäjä. Lausunnot lapsestaan, joka pilasi parisuhteen. Ilkeän iloinen .
Ihmettelen miksi kukaan muutenkaan vapaaehtoisesti haluaisi kuunnella sitä autotunetettua nau'untaa, hyih. Puustjärvi ja Antti Tuisku ovat hyviä esimerkkejä siitä, miten paljon suomalaiset rakastavat keskinkertaisuutta (=lahjattomuutta).
Alex Kunnari.Raiskasi jonkun ja minähän en sellaista kannata.
Jvg.Ei sitä honotusta kuuntele kukaan.
Sanni. Jos naisella on noin huono tyylitaju (sininen tukka, ei siis millään muulla pysty erottautumaan), ei musakaan hääviä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Voin pahoin. Siltsu on myös eläinrääkkäyksen hyväksyjä.Sillanpää pilasi kaikkien h*m*jen maineen.
Niin, ennenhän hom oja pidettiin just nuorten poikien viettelijöinä.
Yeboah. En ollut kuullutkaan tuollaisesta, mutta kun nyt olen lukenut hänen mielipiteitään niin kierrän kaukaa.
Paleface. Teeskentelevä maailmanparantaja joka halveksii suomalaisuutta ja Mannerheimiä. Yäk!