Mistä sinkkunaiset hakevat seksiä korona-aikana?
Mistä seksiseuraa nyt kun baarit on kiinni? Netti ja muu some ei oikein nappaa, on pelkästään sosiaalisesti enemmän tai vähemmän rajoittunutta porukkaa siellä omien kokemusteni perusteella. Pitäisi "saada" ihan IRL. N36v
Kommentit (15)
Laitapa yhteystietojas, niin tuun painaa sua joka rööriin. Mulla on VALTAVA vehje.
Öö.. en hae seksiä.. niistä yhden yön jutuista tulee vain paha olo. Kaverini tosin tinderöi ja käy panoilla sitä kautta
N27
Vierailija kirjoitti:
Laitapa yhteystietojas, niin tuun painaa sua joka rööriin. Mulla on VALTAVA vehje.
Mä tuun jälkiliukkaille.
Sinkkuna ollessani mulla oli pari luottomiestä työpaikalta, jotka olivat tarvittaessa käytettävissä.
No miten sut saa kiinni? Yhteystietoja kehiin. Haluukko sitä kankea vai et?
Vierailija kirjoitti:
Kontakteja vältetään, joten seksiseuran voi hakea sieltä, mistä parasta seksiä saa.
Eli omilta käsiltä.
Ei tuo kyllä miestä korvaa tai sitten teet jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Öö.. en hae seksiä.. niistä yhden yön jutuista tulee vain paha olo. Kaverini tosin tinderöi ja käy panoilla sitä kautta
N27
Ei minulla ainakaan tule. Nussiminen on kivaa ja tuntuu hyvältä. N34v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Ei minulla ainakaan tule. Nussiminen on kivaa ja tuntuu hyvältä. N34v
No kerro miten sua pääsee nussimaan!
Ihan sieltä tinderistä hain. Löysinkin vakihoidon sieltä. Mielettömän komean ja hyvin varustellun miehen.
Perheen isät kuulettaa olevan kuumaa kamaa,mitä nuorempia kotona sen parempi. Eivät jää roikkuun
Kontakteja vältetään, joten seksiseuran voi hakea sieltä, mistä parasta seksiä saa.
Eli omilta käsiltä.