Kertokaa nyt mulle: Mikä siinä on niin upeaa ja tavoiteltavaa olla tosi laiha?
Täällä palstalla ollut viime aikoina tosi paljon laihuuden ihannointia, ei mitään normaalipainon vaan ihan siis laihuuden eli normipainoa alemman painon ihailua. Ihmettelen että miksi? Oikeastiko naiset haluaa olla niin pieniä ja luisevia vai onko kirjoittelijat jotain 42v Penoja jotka ihailee Aasialaistyyppistä kehoa ja itkee kun "suominaiset on läs kejä" ja yrittää nyt manipuloida kaikkia tavoittelemaan BMI 13?
Kommentit (24)
Ihanaa kun normaalit vaatteet mahtuu ja näyttää hyvältä päällä, haluan näyttää hyvältä itseäni varten ja myös kiva kun miellyttää miehenkin silmää.
Ihmisyyteen kuuluu se, että ihaillaan asioita jotka vaativat ihmiseltä vahvuutta ja määrätietoisuutta. Sekin on eräänlainen status. Olet pärjännyt jossain paremmin kuin keskiverto ja kroppasi on todiste siitä. Jollain toisella on diplomi seinällä osoittamassa samaa kurinalaisuutta.
En usko että koskaan tullaan läskejä ihailemaan, paitsi jos eletään uudestaan äärimmäisen köyhää aikaa, silloin se kääntyy taas niin päin, että lihavuus on status.
Tällä hetkellä se on mielen heikkoutta kun köyhätkin voi olla läskejä.
Ja olen siis itsekin läski. Tiedän olevani ruma ja ettei kukaan mies minua halua, enkä itsekään halua läskiä miestä.
Kaikki vaatteet näyttää hyvältä eikä tarvi miettiä mistä läskit puskee läpi. T. Entinen laiha, nykyinen läski
Miehet taipuu seksiin ilman kiusaantunutta ilmapiiriä koska ylipainoinen keho näyttää sairaalta eikä sytytä