Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette avaruusolennoista?

Vierailija
28.03.2021 |

Eli kun sanotaan olevan erilaisia avaruusolentoja, harmaita, plejadilaisia, reptiliaaneja, siriuslaisia jne. Itse en usko niiden olevan todellisia vaan heijastumia ihmisten ajatuksista. Yllättävän moni vaikuttaa uskovan niihin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut että miltähän ne maistuvat, luultavasti joltain aivan muulta kuin mikään tällä planeetalla.

Harmaan varmaan grillaisin.

Mutta mitenkä valmistaa reptiliaani? Kuinka liskoista tehdään ruokaa?

Vierailija
2/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan ajatellut heitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pieniä ja vihreitä ja herkullisimmillaan loppusyksystä.

Vierailija
4/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alienit selaavat av palstaa, en ole yllättynyt etteivät ota kontaktia meihin.

Vierailija
5/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruus on ääretön, varmasti on olemassa muutakin elä kuin me, toisaalta meidän olemassa olimme tällä pienellä kuolemaa tekevällä planeettalla tuskin kiinnostaa ketään...

Vierailija
6/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo näistä jankkaaminen.

Vierailija
7/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ketju poistetaan, se vain todistaa että moderaattorit ovat reptiliaaneja, jotka haluavat salata sen.

Vierailija
8/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitenkä valmistaa reptiliaani? Kuinka liskoista tehdään ruokaa?

Ihan normaalisti.

Olen syönyt sekä grillattua käärmettä, että monitor lizardia, thaimaassa.

Vierailija
9/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksessa istuu muutama olio

Vierailija
10/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat oikeasti demoneja eli langenneita enkeleitä, myös riivaajiksi kutsuttuja mustia enkeleitä.

Vierailija
11/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä pistää piikillä niskaan niin ne muuttuu vihreäksi puuroksi

Vierailija
12/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset uskovat ufoihin.

Vierailija
13/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos avaruus on ääretön niin varmasti on avaruudessa elämää eli "avaruusolentoja".

En ole sellaista ikinä nähnyt, enkä tiedä ovatko käyneet ikinä maassa joten ulkonäköä en lähde arvailemaan. Suhtaudun muutenkin avaruusolentojen kohtaamisiin varauksella, osa niistä on ainakin varmasti jotain harhoja.

Vierailija
14/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruus on niin laaja ja kun omassa aurinkokunnassammekin on todettu olevan elinkelpoisia planeettoja, niin sitä täytyy olla muuallakin. Ei voi olla niin, että tämä pallo on ainoa elinkelpoinen planeetta ja tätä myöten on pakko ajatella, että ns. avaruusolentoja on olemassa. Siitä ei ole tietoa, että millaisia nuo avaruusolennot ovat. Rajatiedon kertomukset siriuslaisista ja plejadeista kannattaa lukea teoreettisina hahmotelmina eikä faktoina.

Vierailija
15/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kenet olen tavannut ovat olleet ihan mukavia. Paitsi yksi reptiliaanimulkku joka on aina äänessä ja luulee tietävänsä aina kaiken muita paremmin.

Vierailija
16/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hieman riippuu siitä mitä mieltä he ovat suomalaisista ja tuntevatko he saavutuksiamme. Jos joku avaruusolento tietää mämmin, kossun, äitiyspakkauksen, sen miten pieni urhea suomi tuli hyvänä kakkosena maaaliin sodassa neuvostoliittoa vastaan ja vuoden 95 niin sitten olen ihan positiivinen heidän suhteensa, muuten vihaan...

Vierailija
17/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei ole olemassa. Me ihmiset olemme korkeimmalle kehittyneimmät fyysiset olennot. Mutta henkimaailmassa on kyllä vaikka minkä näköistä örkkiä. Niitä ei tarvitse pelätä, me olemme niiden herroja. Eikä ne voisikaan tehdä meille mitään fyysistä. Itse asiassa olemme luojia ja jumalia ja itse suunnitelleet maailmankaikkeuden ja itsemme. Olemme Jumalan kuvia.

Vierailija
18/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heitä mutta onkin eri asia pääsevätkö he matkustamaan tänne. Avaruudessa on etäisyydet sitä luokkaa ja on säteilyä ynnä muuta ettei ole mikään helppo nakki käväistä katsomassa naapureita. Ihminen lähettää viestejä avaruuteen ja varmaan joku muukin laji sen tekee siellä jossain. Joskus sellainen voi meidät tavoittaa ennemmin kuin mikään avaruusolio.

Vierailija
19/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä on tietysti niin monenlaista. Kaikilla on oma historiansa, omat sodat ja saavutukset. Moni laji on tietysti jo kadonnut.

Vierailija
20/23 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut niin montaa, että voisin sanoa mielipiteeni niistä.

Olenhan voinut tavatakin, mutta en ole kyllä huomannut; kerran pysähdyin kyllä Korsossa huoltsikalla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä