Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin salviaa ja haen kristalleja puhdistaakseni kodin pahat henget.

28.03.2021 |

Minulla on ollut huono tuuri kauan. Jatkuvasti varkauksia kotona ja töissä.
Tuli eräs nainen ,entinen työkaveri, ruotsalainen, "auttamaan " siivouksessa, kun kerroin että veljeni täytyy muuttaa kotiini ja talo on täynnä tavaraa.
Se keikka maksoi minulle vähintään 4000 euroa, en ole vieläkään valmis .En näe mitä kaikkea täältä hävisi.
Asiaan kuuluu että pyysin häntä lähtemään moneen otteeseen ,eikä vaan lähtenyt.
Olin sairastumassa koronaan ja tosi heikko.
Hänellää on täytynyt olla mukana avustaja.Jotenkin oven ulkopuolelta hakenut säkeittän tavaraa.
Itseäni saan syyttää mutta haluan pois sen pahan minkä jätti jälkeensä.
poliisi ei välitä.Ei ole todistusta mistään.
Voika jotenkin saada selville missä minun uusi läppäri on kytkettynä ? Jotenkin seurata missä osoitteessa on? Maksua vastaan !
Olen saanut selville että tämä sama nainen on ollut useamminkin syytettynä varkausksista , mutta aina selvinnyt kun poliisi ei välitä.
Miten on mahdollista että viisi ilmoitusta ei johda ,että käydään tutkimassa hänen koti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallit ja rehut ei auta ajamaan pahoja henkiä ulos.

Vain Jeesus Kristus pystyy ajamaan demonit ulos - Turvaudu Häneen, et pety.

Vierailija
2/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestystä hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristallit ja rehut ei auta ajamaan pahoja henkiä ulos.

Vain Jeesus Kristus pystyy ajamaan demonit ulos - Turvaudu Häneen, et pety.

Turvaudu sinä psykiatriaan ja lääkkeisiin. Vain ne parantavat sinut psykoosista, jossa uskoudut satuhenkilölle.

Vierailija
4/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko unohtu virpomiset?

Vierailija
5/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun perheessä päihdeongelmia, silloin ihminen myy mitä tahansa ja varastaa vaikka omalta äidiltään...

Vierailija
6/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä puhdistuksessa on jättää pois elämästä ne ihmiset jotka tahtoo sinulle pahaa /satuttaa sinua..

Vierailija
7/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt hakemassa sen koneen sen ruotsalaisen kotoa. Et lähde sieltä ennen kuin olet saanut kaikki tavarat, mitkä haluat, takaisin. Luikertelet ensin sen kotiin sisälle vaikka viemällä pullaa, kun "auttoi" sua, sitten alat ihastelemaan kotia, ja noukit omat tavarasi pois.

8/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun perheessä päihdeongelmia, silloin ihminen myy mitä tahansa ja varastaa vaikka omalta äidiltään...

Kysy varkaalta. 

Ei vastaa puhelimeen ! Mitä teen ? Lähetänkö apumiehet ?

9/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt hakemassa sen koneen sen ruotsalaisen kotoa. Et lähde sieltä ennen kuin olet saanut kaikki tavarat, mitkä haluat, takaisin. Luikertelet ensin sen kotiin sisälle vaikka viemällä pullaa, kun "auttoi" sua, sitten alat ihastelemaan kotia, ja noukit omat tavarasi pois.

Lilleba R. ei aukaise ovea ,ei edes kruununvoudille ,jotka yrittivät pelataa entisen työnantajan velat ja varastetut vaatteet. 

Ei vastaa puhelimeen.Firma toimii ihme lailla vaikka ei näköjään veroja ole maksanut koskaan . Medical xxxxx. 

10/10 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullako päihdeongelmia vai mitä tarkoitat ? Ei todellakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän