Kumpi laihdutukseen, voxra vai mysimba?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä käytössä Mysimba: olen tyytyväinen. Hurjan kallis tuo on ilman reseptiä, mutta olen saanut Mysimban avulla just ne ”viimeiset ylikilot” pois
Mulla menee kolmisen sataa kuukauden satsiin, mutta samalla on kyllä tullut säästettyä ruokakuluissa.
No ei Voxra kaikkia masentuneita laihduta jos edelleen mussuttavat iltapainotteisesti epäterveellisiä ruokia, nukkuvat aina iltapäivään eivätkä liikahda kotoa.
Suurinta osaa kyllä laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Amfetamiini on tehokkain.
Amfetamiini saa ihmisen kuluttamaan energiaa mutta se ei korjaa kehoa niin kuin naltreksooni.
Vihdoin onnistunut kirjoitti:
Laihduttaminen on vaikeaa tai oli…kunnes löysin viime talvena lounaan tilalle vähärasvaisen rahkan (2 dl) johon laitan sokeritonta marja- tai hedelmäsosetta ja mysliä. Pitää hyvin nälän ja normaali syöminen illalla riittää! Tietenkin lisäksi syön silloin tällöin jonkun pikku herkun enkä syö työpaikan kahvihuoneessa suklaatakaan kuin joskus harvoin yhden palan. Olen laihtunut vuodessa 6 kg! Hitaasti, mutta pysyvästi. Mikään herkuista kokonaan kieltäyminen tai liikunnan lisääminen ei auttanut, mutta nyt menee hyvin ja jaksan liikkuakin paremmin!
jotain vailla, jos tolla syömisellä laihdut noin HITAASTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amfetamiini saa ihmisen kuluttamaan energiaa mutta se ei korjaa kehoa niin kuin naltreksooni.
Niin. Jos haluaa normaalit kehon toiminnot ja normaalipainoiseksi, niin siitä vaan naltreksonia.
Jos haluaa olla laiha, niin piri toimii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos haluaa normaalit kehon toiminnot ja normaalipainoiseksi, niin siitä vaan naltreksonia.
Jos haluaa olla laiha, niin piri toimii paremmin.
Touche.
Garcinia Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.
selleejee kirjoitti:
Garcinia Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.
Mitä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttamiseen ei tarvita lääkkeitä. Lopetat herkkujen mussuttamisen, ryyppäämisen, nostat perseesi sohvalta ja alat kuntoilemaan niin kilot lähtee.
Niinhän sitä luulisi jos ei mistään mitään tietäisi.
Mysimban naltreksooni resettaa elimistösi samanlaiseksi kuin se on syntyjään normaalipainoisilla ihmisillä. Kilot alkavat putoamaan kuin itsestään, kun aineenvaihdunnalliset virheasetukset on korjattu.
Oisko sulla laittaa linkkiä siihen, että mistä ihmeestä puhut naltrexonin suhteen? Aineenvaihdulliset virheasetukset, häh?
Pyydän itse lääkäriltä naltrexonia juomisen hallintaan ja olen hoikka, laihdunko mäkin sillä vai mikä tää juttu on?
(Ja eikö ne "aineenvaihdulliset virheasetukset" korjaannu oikealla ruokavaliolla?)
Vierailija kirjoitti:
Voxraa ei määrätä ihan kenelle tahansa miksikään laihdutuslääkkeeksi. Amfetamiinipohjainen piriste vakavasti masentuneille ja voi aiheuttaa hyvällä todennäköisyydellä psykoositiloja terveelle ja viedä yöunet
Tai sitten ei. Minulla on bipo dg ja nukuin Voxran aikana 12 tunnin yöunet ja 3 tunnin päiväunet. Silti määräsivät Ketiä jos en saa unta :D
selleejee kirjoitti:
Eli sun pitäis syödä tuota lääkettä loppuikä jos et halua muuttaa ruokavaliota, sehän sut lihotti.
Mulla ainakin SSRI seronil nollaa ruokahalun ihan täysin aina aloitettaessa ja annoksen noston yhteydessä.
(Sivuvaikutuslistassa on mm anorexia nervosa ja tuota käytetäänkin suuremmilla annoksilla myös ahmimishäiriön hoitoon).