Lapsi kävi virpomassa. Kukaan ei avannut ovea. :(
Oli maski naamalla, mutta silti ei avattu. Kahdessa talossa oli kuulema ihan selvästi ollut ihmisiä kotona.
Mikä ihmisiä vaivaa? Paha mieli tuli lapselle! :(
Kommentit (72)
Ei nyt tarvi kulkea kylillä virpomassa. Nyt on kulkutautia liikkeellä.
0/5 kukaan täysijärkinen ei korona-aikana laita lastaan virpomaan
Ikävä kyllä tällaisena aikana olisi hyvä, että sopisit etukäteen muutaman tutun kanssa tuosta virpomisesta. Tuntemattomien ovien koputtelu ei tule nyt kyseeseen lainkaan.
Ihmisiä vaivaa sellainen kuin tarve suojata itseään koronalta. Oletko koskaan sellaisesta taudista kuullut? Itse en kyllä avaisi, vaikkei olisi koronaakaan.
Nyt on pandemia. Miksi ylipäänsä päästit lapsen virpomaan? Olisi ollut sinun tehtävä vanhempana kieltää ja kertoa ettei nyt ole vastuullista toimintaa mennä kiertämään oville. Sinun moka.
Ei koputtanut minun ovelleni. Ihan yksin joudun syömään kakki namut :(
Suklaamuna maksaa alta euron. Joten osta itse lapselle. Itsekästä kulkea virpomassa nyt koronan aikana.
Sinun tehtäväsi olisi ollut kertoa lapselle miksi tänä vuonna ei ole sopivaa mennä vieraiden luokse virpomaan.
Nyt on KORONA AIKA! miksi ylipäänsä päästit virpomaan. Pääsiäistä voi muutenki juhlia ja esim jenkkityyliin piilottaa munia pitkin kämppää
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pandemia. Miksi ylipäänsä päästit lapsen virpomaan? Olisi ollut sinun tehtävä vanhempana kieltää ja kertoa ettei nyt ole vastuullista toimintaa mennä kiertämään oville. Sinun moka.
Vastuullinen toiminta on opettaa käyttämään omia aivojaan. Nyt lapsi näki omin silmin kuinka hulluiksi ihmiset ovat tulleet.
Vierailija kirjoitti:
En ”laittanut” lasta virpomaan. Hän itse halusi mennä. Sanoin, että saa mennä vain jos laittaa maskin. Varoittelin kyllä tällaisesta, mutta ajattelin, että joku olisi silti avannut.
-ap
Sinä sen pahan mielen lapsellesi aiheutit, oletko nyt ylpeä?
Luulisi olevan itsestäänselvyys, ettei tänä vuonna lapsia päästetä virpomaan.
Provohan tämä, mutta vastaan kuitenkin. Meidän oven takana kävi virpoja/jia. En avannut ovea. Olis varmaan pitänyt avata ja tehdä lasu samantien edesvastuuttomista vanhemmista. Ymmärrätkö ap, vaarallinen pandemia jyllää. On tedella typerää päästää lastaan altistumaan tai tartuttamaan muita ihmisiä omissa kodeissaan. Osta itse karkit kakarallesi, ei meillä muilla ole mitään velvollisuutta viihdyttää sun ipanaa.
Oikein. Paha mieli täytyy ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ”laittanut” lasta virpomaan. Hän itse halusi mennä. Sanoin, että saa mennä vain jos laittaa maskin. Varoittelin kyllä tällaisesta, mutta ajattelin, että joku olisi silti avannut.
-ap
Kyllä laitoit. Vastuullinen aikuinen olisi sanonut, että nyt ei mennä oville, kun on korona-aika. Toki oikeasti sinulla ei mitään lasta olekaan. Kunhan provoilet. Voin kertoa, ettei ollut järin onnistunut tämä yritys.
Ikinä en oo ovee odottamattomille kävijöille avannut. Eikä kaikki muutenkaan halua, edes normaaleina aikoina, ottaa virpojia vastaan.
Meillä on koko perhe koronassa ja eristyksessä. Siksi. Muista että maski ei suojaa lastasi tartunnalta, vaan muita.
Miksi pitää virpoa näinä aikoina ylipäätään?