Onko mitään surullisempaa kuin vanheneva narsisti?
Kaikki charmi, ulkonäkö on mennyttä vain. Luonne on paska eikä ulkoisilla avuilla enää hurmaa ketään ja kun ei luonnettakaan kukaan kestä, niin yksinäisyys jää. Jos on väkivallalla pitänyt lähipiiriä kurissa, niin sekin on mennyttä kun on fyysisesti rapistunut. Toivotaan pitkää ikää kaikille narsisteille.
Kommentit (20)
Katkera, harhainen trolli on myös hyvin surullinen tapaus.
Narsisti saa usein uuden elämän lapsenlapsistaan.
Kun narsisti on ikänsä pilkallisesti nauranut heikkoudelle ja itse on vanhana heikko, se on karmaa parhaimmillaan. Lapset eivät käy katsomassa ja kukaan ei välitä.
On kai se vähän noin. Voi olla kuitenkin muitakin syitä miksi jää yksin ja on onneton vanhempana
Ihana mummi kirjoitti:
Narsisti saa usein uuden elämän lapsenlapsistaan.
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vanheneva lapseton mies on aika surullinen myös.
Onpa typerä kommentti. Itselläni on kyllä lapsi, mutta ei siinä lapsettomuudessa mitään surullista ole, jos se on ollut oma valinta, kuten usein on. Älytöntä kommentoida tuommoista narsistikommentin jälkeen.
Puhut niiiiiiin mun miehen eksästä. Kammottava ruma akka, luulee olevansa jotain mut oikeasti sille nauraa kaikki. Edes miehen ja sen yhteiset lapset ei halua olla sen kans tekemisissä.
Tämä. Surullista kököttää yksin kotona mustan ruman sielunsa kanssa kun kaikki alkaa olla mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Surullista kököttää yksin kotona mustan ruman sielunsa kanssa kun kaikki alkaa olla mennyt.
Musta ruma sielu, juuri näin.
Ap puhuu kuin nasrsisti ainakin, toivotetaan pitkää ikää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Puhut niiiiiiin mun miehen eksästä. Kammottava ruma akka, luulee olevansa jotain mut oikeasti sille nauraa kaikki. Edes miehen ja sen yhteiset lapset ei halua olla sen kans tekemisissä.
Joo, miesten exät on aina rumia narsisteja ja nyxät kauniita ja lempeitä kuten sä.
Vierailija kirjoitti:
Kun narsisti on ikänsä pilkallisesti nauranut heikkoudelle ja itse on vanhana heikko, se on karmaa parhaimmillaan. Lapset eivät käy katsomassa ja kukaan ei välitä.
Juuri näin. Tunnen kolme narsistia, joille kävi näin. Aviopari (mies ja vaimo) sekä heidän narsistilapsensa.
Kyllä se on erittäin surullista, jos sitä jää oikein ajattelemaan, ja lisäksi siinä on jotain todella kammottavaa.
Päivän narsistiavaus.
Onko tulossa lisää?
Vierailija kirjoitti:
Karmaa on myös kun narsisti joutuu hoitamaan haurasta ja sairasta puolisoaan vuosia.
Komeus ja kauneus alkaa olla mennyttä jo siinä 40 v tienoilla. Siitä se alamäki alkaa. Normaalille ihan ok hyväksyä muutokset ulkonäössä, mutta kaljuuntuminen, rypyt ja ihon löystyminen tekee narsistille kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään. Iän tuomat monet sairaudet rajoittavat elämää ja ulkonäkö rapistuu. Mikä pahinta nuoret naiset ei enää kiinnostu vanhasta äijänkäppänästä. Narsistin pahin tuska, kun et ole enää mitään.