Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksu kosmetologille etukäteen koronatilanteen helpottamiseksi?

Vierailija
28.03.2021 |

Kysymys: minulla on aivan ihana ja taitava luottokosmetologi, nuorehko nainen jolla oma yritys. Hän laittoi nyt someen postauksen, jossa kertoo koronan tuomista ongelmista (asiakaskato ja jos tulee lisää rajoituksia). Olisiko aivan tyhmä idea varata häneltä hoito esim toukokuulle ja ehdottaa että voin maksaa hoidon etukäteen (jos helpottaa hänen kassavirtaansa)? Vai voiko kokea alentuvasti? Minulla olisi mahdollisuus tehdä näin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule todennäköisesti tuolla kempparinpitäjällä ei ole koko yritystä enää toukokuussa jos nyt itkee.

Vierailija
2/7 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missään tapauksessa nyt ei kannata maksaa ennakkomaksuja mistään palveluista. Jos konkka tulee, rahat on siellä ja pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet myyvät nyt lahjakortteja. Toisaalta omalta ihanalta hoitajalta voisin ostaa lahjakortin, jonka ”unohdan” lunastaa tulevaisuudessa. Voisin siis antaa suoraa tukea.

Vierailija
4/7 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhden ihmisen panostuksella mitään tehdä. Vähän outo ehdotus minusta.

Vierailija
5/7 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä tilanteessa varmastikaan koe alentavaksi. t. yrittäjä

Vierailija
6/7 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle ei ole taloudellisesti suurta merkitystä asiasta, niin osta lahjakortti. Käytät sen sitten joskus tai unohdat. Itse tein näin omalle luottokosmetologilleni. Mun talous ei kaadu siihen, että 150 € menee hukkaan, jos menee. Mulla on myös joitain keikkalippuja, joissa tapahtuma-ajankohtaa on siirretty jo kahdesti vuodella eteenpäin, alunperin piti siis olla 2020 keväällä ja nyt viimeisin on joskus 2022 maaliskuu tms. Tusin muistan enää vuoden päästä tai kiinnostaakokaan enää tai onko ko. päivä silloin edes sopiva, mutta ei tullut mieleenikään ottaa rahoja takaisin. Ne rahat on multa menneet jo, eikä kuukausibudjettini oleellisesti parane, jos nyt saisin jonkun satasen takaisin. Muusikoille ja muille köörille sillä taas on merkitystä.

Vierailija
7/7 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta yhtään. Minäkin olen palvelualan yrittäjä. Palkka muodostuu siitä, että tekee työtä tasaisesti ilman pitkiä taukoja, koska välipäivien palkka jää kokonaan pois. Eihän hän voi kesällä tehdä kahdelle asiakkaalle yhtä aikaa hoitoa eli kun menisit nyt maksamaasi hoitoon myöhemmin, häneltä jäisi sitten sen käyntikerran palkka saamatta.