Saako tyttö ajaa mopolla
Kaverini isosiskoa kiusataan siitä että hän ajaa mopolla nyt haluasin vastauksia. Minun mielestäni tytötkin saavat ajaa.
Kommentit (26)
Oliko tää nyt joku "leikitään 50-lukua"-aloitus?
Mopokorteista yli 40 % on tytöillä.
Mun tyttö harrastaa moottoripyöriä, oli mopo kortti, nyt on kevari kortti, myös itse korjaa ja laittaa niitä.
Tytär nimenomaan halusi mopon, eikä skootteria. Kukaan ei kiusannut, lähinnä päinvastoin.
4, on miksei olisi? Meilläkin yksi tallissa.
Kyllähän tytöt näyttävät päästelevän aivan täysillä mopoilla.
Nyt on just alkamassa kevään ja kesä kiivain moporalli, niin meidän kaupungissa kuin muuallakin.
Minä ajoin mopolla jo vuonna 1986.
Vierailija kirjoitti:
Onko mankeja muka nykypäivänä?
Mopoja on kovin monenlaisia, suurin osa suurempia kuin kuin monkey tai suzuki pv.
Vierailija kirjoitti:
Tytär nimenomaan halusi mopon, eikä skootteria. Kukaan ei kiusannut, lähinnä päinvastoin.
Skootterimopokin on mopo. Oikeat skootterit vaatii moottoripyöräkortin.
Ei koska tyttösi on alle 15-vuotias.
No munallako sitä mopoa ajetaan?
Minullakin oli mopo teininä, ajoin sillä talvetkin. Eikä ollut talvirenkaita. Ysärillä oli ihan tavallista ajella sillä pv:llä tai monkeylla talvetkin, kun jalat sai maahan tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mankeja muka nykypäivänä?
Mopoja on kovin monenlaisia, suurin osa suurempia kuin kuin monkey tai suzuki pv.
Tietysti. Mutta valmistetaanko mankeja (Honda Monkey) nykypäivänä? Aloittajan nimimerkkiin viitaten...
Vierailija kirjoitti:
No munallako sitä mopoa ajetaan?
Minullakin oli mopo teininä, ajoin sillä talvetkin. Eikä ollut talvirenkaita. Ysärillä oli ihan tavallista ajella sillä pv:llä tai monkeylla talvetkin, kun jalat sai maahan tarvittaessa.
Mulla oli Tiger. Oli aika helvetillinen ajaa talvella...
Mistä tahansa voidaan kiusata, kannattaa vaan antaa niiden kiusaajien olla omissa oloissa, eikä haluta mukaan heidän ryhmäänsä muuttumalla itse joksikin mikä ei ole tai edes haluaisi olla.. Kavereita löytyy vaikka harrastuksista ja somesta...
Olen syntynyt -74 ja luokallamme kasarin lopulla oli 6 tytöllä mopo.
Tietenkin saa ajaa. Myöhemmin kevari ja sen jälkeen moottoripyörä, vene, auto, lentokone, laiva ja avaruusalus. Mopoilu yhdistää kaverit.
Tietysti saa ajaa.