Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oireet kuin koronassa, mutta neg. testitulos

Vierailija
28.03.2021 |

Onko nyt influenssakausi pääkaupunkiseudulla? Oireet kuin koronassa, mutta negatiivinen testitulos kahdesti.
Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös negatiivinen tulos, vaikka perheenjäsenellä positiivinen ja oireet täysin samat

Vierailija
2/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi silti olla koronaa. Vaikka ei testissä näy. Vältä siis kontakteja ja pikaista paranemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla muutakin kuin koronaa. Mutta silti pitää pysytellä kotona kunnes oireet helpottaa..

Vierailija
4/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on influenssakausi ja kaikenlaiset virukset jyllää. Pysy kotona kunnes oireet helpottaa.

Vierailija
5/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe karanteenissa. Kipeinä, oireet kuin koronassa. Kaikkien testit negaa.

Vierailija
6/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen herkästi koronatestit antavat väärän negatiivisen. Läheiselläni testitulos antoi kahdesti negan ja koronavirus saatiin lopulta kiinni keuhkonäytteestä, kun hän oli heikenneen vointinsa vuoksi jo sairaalahoidossa.

Vierailija
7/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ripulia? Virus voi olla suolistossa eikä siten näy nenänielutestissä.

Vierailija
8/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdin antaa useamman negatiivisen testituloksen ennen kuin tuli positiivinen. Olin aika kipeänä ja karanteenissa siksi jo kotona. Positiivinen tulos tuli vasta kun olin ollut kuumeessa jo yli viikon.

Eli summa summarum, jos epäilet koronaa ja tulos on negatiivinen niin kannattaa sairastaa vain kotona karanteenissa ja käydä uudestaan testissä. Hienoa palvelua ja neuvontaa saa koronapuhelimesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän