Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua parisuhdekriisiin

Vierailija
27.03.2021 |

Olemme taas ajautuneet puolisoni kanssa kriisiin samasta aiheesta. Eli mielestäni mies ei huomioi minua mitenkään. Ei puhu rakastamisesta, ei kehu ulkonäköä, luonnetta, uutta kampausta ei mitään. Ei huomioi mitenkään eli ei tuo kukkia, ei osta kaupassa käydessään minun lempituotteita eli ei mitään. Joululahjoja, synttärilahjoja ei osta. Tiedän tämän joten aina ennen joulua sanon että en tarvitse mitään eli ei ostakaan mitään. Sanon tämän suojellakseni itseäni pettymykseltä. Vaadinko liikaa jos joskus sanottaisiin jotain positiivista? Tai jotenkin huomioitaisiin. Olen kuin nurkassa oleva huonekalu jota joskus vilkaistaan ja pidetään itsestäänselvyytenä. Olen puhunut tästä monesti ja kertonut että olen onneton suhteessa. Ei mitään muutosta. Vaadinko liikaa sillä suhteessa ei ole alkoholinkäyttöä, väkivaltaa, mustasukkaisuutta. Olen harkinnut eroa mutta voiko sen tähden erota että ei saa huomiota. Mies on kyllä hyvä mies ja isä. Joku saisi hänestä hyvän puolison. Neuvoja kiitos. PS Lapset jo isoja. Naimissa prikymmentä vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä mies on erosta?

Vierailija
2/6 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonekalut eroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko suhde alun alkaen epäromanttinen? Tuskin mies tuosta muuttuu. Aika tavallinen syy eroon että toinen pitää itsestään selvyytenä.

Vierailija
4/6 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo iänikuinen sama sairas provoilija kyselee samoja hönttejä juttuja.

Vierailija
5/6 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, jos mies on hyvä isä niin yleensä se ero venyy sinne asti että lapset itsenäistyy, kun taas silloin kun mies on myös lapsia kohtaan täysi sika haluaa joka täysijärkinen erota heti.

Vierailija
6/6 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mielenkiintoinen ajatus, että liitto on hyvä, kun kumppani ei ole alkoholisti tai väkivaltainen.

Ja hyvä isä/äiti. Tarkoittaa varmaan, että ei hakkaa lapsia.

Eikö nämä ole ihan vähimmäisvaatimuksia kenelle tahansa.