Lähetin äitilleni peniskuvan..
Meillä on ollut aina läheiset välit äitini kanssa lapsesta asti tähän päivään, nyt olen jo täysi-ikäinen ja äitini asuu miehensä kanssa. Olimme molemmat eilen humalassa ja viestittelimme syvällisesti, jostain kumman syystä mieleni teki laittaa hänelle kuva peniksestäni. Äitini kysyi kuka tuossa kuvassa on ja sanoin että minä. Hän ihmetteli miksi laitoin hänelle kyseisen kuvan ja vastasin että olen aina pitäny häntä roolimallina ja kuinka paljon on tukenut aina läpi rankan lapsuudenkin. Ilmaisin että haluaisin häntä tai ns. antaa hänelle jotain "kiitokseksi" kaikesta. Äitini sanoi ettei niin voi tapahtua olenhan sentään hänen lapsensa enkä missään kiitollisuudenvelassa, se on hänen tehtävänsä. Hän ei suuttunut minulle tai mitään mutta sanoi haluavansa puhua kanssani kun näemme seuraavan kerran. En tiedä kuinka kehtaan enään tavata häntä tai selittää tätä toimintaani, tiedostan että se on väärin ja todellisuus sekä fantasia täytyy kyetä erottamaan. Tehtyä ei saa tekemättömäksi..
Kommentit (8)
Onhan äitisi nähnyt monta kertaa aiemmin kalusi, kun on sinua hoitanut. Mitä kummaa tässä myt muka on ?
O M G miten kiusallista ja ällöttävää, jos olisi totta
Taitaa olla äidilläsi yllätys tiedossa, kun tapaatte seuraavan kerran ;) Eli antaa varmasti piiskaa jonka jälkeen ratsastaa kullisi päällä kunnes laukeat. Tämän jälkeen saat vielä nuolla omat spermasi äitisi pimpistä 😊
Helpotushan se oliski jos olis ollu vaa unta tai tää ei olis totta mut kyllä se nyt vaan on, vieläkään en oo hänen kanssa vaihtanu sanaakaa tapahtuneen jälkee..
Ei tainnut äitisi vaan kehdata myöntää kuinka komea kulli pojallaan on ;)
No huh, ymmärrän että sulla hiukan nyt olo hukassa, ei ihme. Tuskin äitisi vihainen on, se on varmaa, mutta ihmeissään varmasti.
Itse olisin jo omalta aikuiselta pojalta saisin ko kuvan, en kyllä saa, enkä kyllä haluakkaan! Mutta älä ota liian suurta stressiä , humalatila voi olla hyvä syy...ja vaikka selitys päälle, että "olethan nähnyt pienenäkin monasti"..tms