Laiskat! Lasketan tämän päivän töitämme :)
(Tulee sanonnansta laiskat töitään laskee jos joku ei tiedä)
Olen tänään tehnyt sämpylöitä ja kalakeittoa ja kirsikkakakun. Muutapa en ole oikein ehtinyt vielä tekemäänkään kun koirakin on välissä juoksutettu ulkona.
Seuraavaksi ompeluhommiin. On vuori ompelutöitä odottamassa :D
Kommentit (35)
Imuroin ja moppasin kämpän, pesin vessan, kävin kaupassa isot ruokaostokset, tein ruokaa, pyykkäsin. Loppupäivä onkin aikaa palstailla!
Käynyt kaupassa, lenkillä ja tehnyt kalakeiton. Koonnut lapsen koulupöydän ja päättänyt, että ihan viimeinen kerta näiden kokoa itse -pskojen kanssa. Lukenut vauvapalstaa, työstä sekin käy välillä.
Hiki tulee lukiessa edellisiä viestejä. Itse olen tyytynyt lämmittämään eilistä pizzaa ja kääntämään kylkeä sohvasängyllä.
kannoin yhden parin likaisia sukkia pyykkikoppaan
pyykkkääpi sitte joskus
😁
Makselin velkoja, nimittäin uni-sellaisia.
Keitin pannullisen kahvia ja join, myös söin aamupalaa. Pistin kännykän lataukseen.
Päivän lehdet olen lukenut. Sitten olen muotoillut viisaita mielipiteitä tänne av-palstalle.
Kohta voisin tiskata eilen tyhjentyneen keittokattilan, joka on tiskialtaassa likoamassa. Kunhan aurinko laskee niin ettei enää häikäise, käyn ehkä kävelyllä.
Tein ruokaa. Kohta vaihdan lakanat ja laitan pesukoneen päälle.
Pessyt ja ripustanut kaksi koneellista pyykkiä, linkittänyt koirat kaksi kertaa, ulkoillut lapsen kanssa, tyhjentänyt tiskikoneen, tehnyt ruokaa ja antanut lapselle aamu- ja välipalaa.
Melkein hengästyin kun katselin niin ahkerasti kilpahiihtokilpailuja telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Hiki tulee lukiessa edellisiä viestejä. Itse olen tyytynyt lämmittämään eilistä pizzaa ja kääntämään kylkeä sohvasängyllä.
Saattaisi mennä mullakin noin, jos ei olisi lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Shoppaillut, käy työstä.
Netissä vai livenä?
Join monta kuppia kahvia ja luin Hesarin huolella.
Pesin ikkunat ja saunan lasioven.
Istutin taimia isompiin ruukkuihin. Pesin ulkoruukut odottamaan kesäkukkia. Pesin terassikalusteet. Imuroin lapsen huoneesta sipsimurut ja kuskasin treeneihin. Kävin lenkillä ja aion vielä mennä saunaan sekä tehdä noin tunnin ajan työtä läppärillä.
Ruokaa en ole laittanut ollenkaan, jotain saa mieskin tehdä :)
Pesin koneellisen pyykkiä, katoin Netflixiä.
Vierailija kirjoitti:
Join monta kuppia kahvia ja luin Hesarin huolella.
Pesin ikkunat ja saunan lasioven.
Istutin taimia isompiin ruukkuihin. Pesin ulkoruukut odottamaan kesäkukkia. Pesin terassikalusteet. Imuroin lapsen huoneesta sipsimurut ja kuskasin treeneihin. Kävin lenkillä ja aion vielä mennä saunaan sekä tehdä noin tunnin ajan työtä läppärillä.
Ruokaa en ole laittanut ollenkaan, jotain saa mieskin tehdä :)
Oi iihanaa <3
Meillä on terassi vielä lumen vallassa.
Fileoin aamulla lohen, jonka mies savusti huomiseksi ruoaksi.
Kävin kaupassa ruokaostoksilla polkupyörällä
Kuorin perunat ja valmistin Janssonin kiusausta
Keitin kahvia
Valmistin hedelmäsalaattia
Kävin kaupassa.
Tein ruokaa perheelle.
Pesin pyykkiä.
Kävin rautakaupassa ostamassa tapettia ja narssisseja.
Välipalaleivät lapsille ja yhdessä pelaamista.
Kävelylenkki.
Narsissien istuttaminen.
Lapset tekivät toisen ruuan, lajittelin samalla pyykkiä.
Nyt imuroimaan ja sitten saunaan.
En oo tehnyt mitään kunnon hommia. Luin lehdet ja kävin tunnin lenkillä koiran kanssa. Sitten oon maalaillut. Haisevilla maaleilla. Ei onnistunut.
En yhtään mitään. Olen lähinnä syönyt, syönyt ja syönyt. Sen lisäksi palstaillut sohvalla maaten. Odotan illan tv-tarjontaa.
Maksoin yrityksen laskuja. Imuroin ja pesin sisältä ja päältä miehen ja oman auton. Kohta lenkille.