Kavat, Ecco tai Tepsut kenkiä tarjouksessa pääkaupunkiseudulla?
Olisiko joku sattunut huomaamaan Kavat/Tepsut/Ecco - kenkiä koossa 23 (luulisin?) tarjouksessa? Keväällä ostetut kengät yllättäen olivatkin jo pienet, kesä juostu sandaaleilla tai paljainvarpain.
Haen siis varrellisia, vähän tukevampia kenkiä syyssäille.
Kommentit (4)
Oiskohan siellä? En käynyt joten mahtaisko joku paikan päällä ollut tietää?
Itse tein huiman löydön viime viikolla stockmann outeletistä, kavatin ensiaskelkengät 17e, muutamat 23 kokoset oli vielä silloin jäljellä. Mutta noita 23 kokoisia oli vain valkoinen-vaaleanpunainen värissä. Itse sain viimeiset tummansini-punaset kokoa 20. Ja pari seuraavaa päivää että olisi pitänyt ostaa ne 23:set kevääksi :).
Junbon K-kengässä oli muutamia Eccoja muistaakseni 39,90, oli yhdet kokoa 19 ja sitten oli vähän isompia, en katsonut niiden kokoa, mutta juuri jotain 23 tienoilla.
Eilen teinkin jo kierroksen kenkäkaupoissa, ALEvinkkejä vielä muillekin kenkiä etsiville :
Itiksen Halosella vain sandaaleja ja todella pieniä hajakokoja jotain muita kenkiä.
Itiksen Eccon kaupassa pinkit ja siniset kengät -20% (tai -30%? en muista), kokoja oli.
Stockan Outletissa edelleen noita Kavatin valkoisia kenkiä vaaleanpunaisin somistein. Itse en vaan osaa syksyksi (enkä ehkä muutenkaan) valkoisia ostaa.
Jumbon Stockalla ei tainnut olla mitään. Noita Tepsuja en ainakaan alessa huomannut, ruskeat kuulostaisi hyvältä. Lienevät keskustan Stockalla?
Normaalihintaisia kenkiä kyllä löytyi mielestäni vielä ihan hyvin, sekä malleja että kokoja.
oli viime viikolla tepsuja sinisenä, punaisena ja ruskeana hintaan 37e. Itse testailin juuri tuota kokoa 23 ;)