Olitko Janitaa kiusaava av-mamma, mitä ajattelet itsestäsi nyt?
Kuka luulit olevasi kun parjasit ja maalitit häntä täällä av:llä? Mitä ajattelit itsestäsi?
Kommentit (8)
Hämmentävää, että kuolema tuntuu nostavan ihmisen kaiken kritiikin yläpuolelle joidenkin silmissä.
Ilkeät ihmiset saavat koston kyllä. Ihminen ei ole tyytyväinen omaan elämään, jos pitää kiusata. Itse olen nähnyt työyhteisössä kiusaamista ja jopa tehnyt siitä lopun. Monella ei ole rohkeutta lopettaa. Mennään muiden mukana. Itse näen elämässä muutakin kuin vain toisille ilkeilyn. Sitä on liikaa. Rauha hänelle❤️💖
Janitaa kiusanneet cis-naiset saavat koston. Täytyy löytyä solidaarisuutta ja toveruutta.
Olen edelleenkin sitä mieltä, että kukaan ihminen ei ole syövän kasvot, eikä virallinen koko maan surtava enkeli. Pätee ihan kaikkiin ihmisiin, ei vain häneen. Aika moni muukin sairastaa ja kuolee.
Oli kyllä ilkeää, ymmärrän isän kritiikin. Palstalaiset olivat tosi ilkeitä Janitaa kohtaan ja ovat näköjään edelleen.
Minä kävin toppuuttelemassa ainakin jossain ketjussa. Värkkäsivät, että miksi kertoa julkisuuteen syöpäasioistaan ja minä olin sitä mieltä, että jos näin tykkää tehdä, niin se on ok. Minua on aina kiinnostanut toisten elämäntarinat ja pian tulee taas uusi kausi Elossa24 sarjaa, jossa Janitakin oli joskus mukana.