Kumpi on pahempi: olla totaali yksinhuoltaja vai huonon puolison kanssa parisuhteessa?
Mietin, että pääsisin helpommalla, kun olisin yksin. Nytkään tuo kumppani ei välitä kuin itsestään, masentunut ja alkoa kuluu - huitelee omia menojaan, oikeastaan hän on paljon suurempi taakka minulle kuin lapset. Lasten kanssa meillä toimii hyvä perusarki, mutta puoliso ei tähän osallistu, silloin tällöin on mukana ja lähinnä sekottaa pakkaa. Ei puhettakaan, että hänelle uskaltaisi jättää lapsia niin, että minä olen pois.
Ymmärrän, että tilanne on hänellekin raskas ja olen kovasti yrittänyt hakea hänelle apua ja keksiä yhteistä tekemistä lasten kanssa ja tulea ja keskustella, mutta nyt alkaa olla mitta täysi. Kaksi päivää taas on herra ollut kateissa ja lapset ei edes ihmettele, missä isi on.
JA tosiaan mä olen se, joka käy töissä, eli maksan vielä koko lystin.
Kommentit (10)
Tietenkin huonossa suhteessa on monin verroin pahempi.
Kaikkein pahinta siinä on antaa lapsille huono parisuhteen malli. Luoda onnettomia tulevaisuuksia heille.
Eroa pikaisesti.
Huono puoliso! Lapset kasvavat kieroon siinä.
Huono puoliso aiheuttaa kestovitutuksen.
Tuossa tapauksessa näyttää minusta aika selvältä, että nykytilanne on pahempi kuin yksinhuoltajuus. Ainakin pääsisit eroon epäluotettavasta ja alkoholisoituneesta aikuisvauvasta.
Jos on totaali ja yh, mitenköhän se varusmiespalvelu suoritetaan avovankilassa?
Nyt kun itse luen tuon kirjoitukseni, niin onhan se selvä, että erota tässä täytyy. Hitto kun on tuo masennus miehellä, niin aina vetoaa siihen. Eihän sairasta saa jättää. Argh. AP
Saa jättää. Pelasta itsesi ja lapset
Tavallaan kiinnostaisi tietää kumpi oli ensin, alkoholismi vai masennus? Molemmat ruokkii molempia. Perheille hirveitä molemmat.
Huono puoliso on pahempi.