Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Applewatch 12v:lle?

Vierailija
27.03.2021 |

Luokalla joku innostus näihin, enkä oikein tajua miksi. Lapsella on sekä iphone (vanhemman vanha) että rannekello, mutta nyt hinkuu tällaista. Ostaisi omilla rahoilla, jotka on säästänyt synttärirahoista ja kotitöistä, että sikäli ok, mutta en ymmärrä tuon Applewatchin ideaa. Mitä siinä on enemmän kuin normikellossa tai kännykässä? Olen ymmärtänyt, että näkyy kun tulee viesti, mutta eikös tämä sitten häiritse esim.koulussa kun kello vilkuttelee ja sitä joutuu katsomaan kun pitäisi keskittyä opetukseen?

Olenko ihan boomer (olen), jos kiellän ostamasta tähän vedoten vai onko tuossa oikeasti jotain mitä tuon ikäinen tarvitsisi? Ei urheile niin tavoitteellisesti, että tarvitsisi esim.sykemittaria tmv. Vanha askelmittarini löytyy kaapista, sen saisi ilmaiseksi, mutta ei innostunut.

Itse inhoan kaikkea hypetystä ja turhaa kuluttamista sekä trendejä, että pitää olla jotain kun muillakin on, joten vaikuttanee omaan nihkeyteeni tämäkin.

Argumenttini saa kumota, olkaa hyvä :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaiken olla tarpeellista? Oletko joku Kotitalous-Marin, joka kieltää ostamasta muuta kuin välttämättömiä perustarpeita?

Vierailija
2/5 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sellainen muoti-ilmiö. Näitä on joka ikäpolvessa, vain tavara vaihtuu. Mun nuoruudessa piti olla tuoksuva pyyhekumi, robottipenaali, aidot Levikset, sitten Peltosen sukset, farkkutakki, jne... Itse en ostaisi, mutta jos lapsi haluaa ostaa omilla rahoillaan, antaisin varmaan ostaa. Kertoisin sitten että jos käytät rahat tähän, jokin toinen asia voi jäädä saamalla ja seuraavaan asiaan pitää sitten säästää taas hyvän aikaa. ELi rahankäytön opettelua. Nuorilla on aika kova nokkimisjärjestys ja pahimmillaan voi joutua porukan ulkopuolelle. Itselläni nuoruudessa ei ollut mitään noita "näyttelyesineitä" (paitsi robottipenaali), enkä sitten koskaan ollutkaan missään suositussa porukassa. Ei se penaalikaan tehnyt minua suosituksi. Sitä vastoin löysin ihan oikeita ystäviä jotka eivät välittäneet oliko minulla sitä tai tätä, vaan olivat ystäviä ihan minun itseni takia. He ovat vieläkin elämässäni, yli 30 vuoden takaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalla rahalla ostaa, niin antaisin hommata sen

Vierailija
4/5 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa haluamisen vuoksi. Kannattaa puhua asiasta, ettei aina kaikkea kannata ostaa vaan siksi että jollain muulla on.

Vierailija
5/5 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kovin liikunnallinen nuori, niin ei hän tee Apple Watchilla yhtään mitään. Outoa että nuori edes haluaisi tuollaisen? Eikä Apple nähdäkseni edes ole nuorten suosiossa vaan pitää olla Samsung.

Saapuvat viestit, puhelut, ym. näkyvät muuten muissakin urheilukelloissa