Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rekkakuski räpläsi kännykkää - aiheutti 12-vuotiaan pojan kuoleman

Vierailija
27.03.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007883366.html

Miten joku voi olla noin idiootti kuin tuo rekkakuski? Kehtasi vielä valittaa tuomiostaan vaikka oli tappanut toiminnallaan lapsen. Miksi tuollaisesta edes saa noin olemattoman tuomion? Muutaman satasen sakot. Ja siitäkin tämä ääliö valitti.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän kiisti käyttäneensä kännykkää törmäyshetkellä, mutta todisteet kertoivat toista. Kello 17:55:20 hän klikkasi Pohjois-Korean naissotilaista kertovaa uutislinkkiä, ja vain runsaan minuutin kuluttua kello 17:56:48 hän soitti törmäyksestä hätäkeskukseen."

Jännä et puhelimesta saa noin tarkasti kaivettua tuollaisetkin tiedot.

Miksi ei saisi? Olis erikoista jos ei saisi kaivettua.

Vierailija
62/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omalle kohdalle olis sattunut että olisin se isä ollut ja ainoa lapsi kuollut jonku idiootin törttöilyn takia niin kokisi se törttöilijä saman kohtalon kuin lapsi koska sillä ei olisi enään mitään merkitystä saanko millaisen tuomion jos ainoa lapsi kuolisi niin ei ole enään millään mitään merkitystä mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas tällainen keskustelu nousi vuosien takaa. Mitä noi edelliset kommentit oikein on, rekkakuski ite tai hänen joku läheinen?

Tuosta olisi pitänyt tulla 3-5 vuotta linnaa. Jos itse tappaisin jonkun sen takia että käytin ajaessa kännykkää, niin ottaisin tollaisen tuomion mukisematta 

Vierailija
64/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan rekkakuski viihtyy itsensä kanssa?

Eiköhän hän (toivottavasti) henkisesti kärsi loppuelämänsä ja tuskin on enään rekan rattiin asiaa. Näpäyttäisin nokkaan jos tuntisin sen kuljettajan.

Vierailija
65/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan samoja "sankareita", jotka ajavat kehä III:lla rajoitinta vasten edellä menevän perseessä kiinni. Ruuhkassa voi joutua jarruttamaan yhtäkkiä. Reaktio aika n. sekunnin, ilmajarrujen viive n. sekunnin, eli 2 sekunnin aikana tapahtuu vain se, että alkaa jarrutus vaikuttaa. Silloin auto on 80km/h nopeudella edennyt reilun 44 metriä. Jos "turvaväli" on näillä ida*eilla alle 10 metriä, ei ehdi kuin tajuta, että edellä menevä hidastaa, kun on jo edessä olevan takapuskurissa kiinni.

Vierailija
66/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omalle kohdalle olis sattunut että olisin se isä ollut ja ainoa lapsi kuollut jonku idiootin törttöilyn takia niin kokisi se törttöilijä saman kohtalon kuin lapsi koska sillä ei olisi enään mitään merkitystä saanko millaisen tuomion jos ainoa lapsi kuolisi niin ei ole enään millään mitään merkitystä mulle.

Ymmärrän tunnekuohahduksen, muttei kannata olla id*ri kuten tuo kuljettaja.

Vierailija
67/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan rekkakuski viihtyy itsensä kanssa?

Eiköhän hän (toivottavasti) henkisesti kärsi loppuelämänsä ja tuskin on enään rekan rattiin asiaa. Näpäyttäisin nokkaan jos tuntisin sen kuljettajan.

Et tiedä Jennan henkisistä kärsimyksistä mitään, joten pidä pääsi kiinni!

Vierailija
68/68 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Hoitelisin itse idiootin. Silmä silmästä, hammas hampaasta. Hammurabin laki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä