Nettimies ajatteli, että voin maksaa kuukausittain 160 euroa siitä ilosta, että voin deittailla häntä
Ei ollut ilmoittanut paikkakuntaansa deittisovelluksessa (tämä siis ei ollut Tinder). Lopulta selvisi että asuu 90 km päässä.
En halua varata tuollaista summaa, että voin tutustua johonkuhun ihmiseen, kun halvemmallakin voi deittailla jos asuu lähempänä.
Kommentit (12)
Nyt pois sieltä seksitreffit-sivulta, kaikki ne on maksullisia siellä...
Palstahullu Nettimies- on hereillä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on huono trolli
Ei ole trolli. Ihan totta on. Mies oli laittanut deittisovellukseen saman paikkakunnan kuin minulla. Kun kysyin, että missäpäin täällä hän asuu, hän paljastikin asian. Alettiin siis puhua, voitaisiinko tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on huono trolli
Ei ole trolli. Ihan totta on. Mies oli laittanut deittisovellukseen saman paikkakunnan kuin minulla. Kun kysyin, että missäpäin täällä hän asuu, hän paljastikin asian. Alettiin siis puhua, voitaisiinko tavata.
Nettimies, Tindermies, tapailumies...
Tarkistin siis äsken, että se 90 km päässä oleva paikka on pikkukaupunki, jonne pääsee bussiyhteydellä. Bussi maksaa noin 20 euroa suuntaansa. Jos siis kerran viikossa kävisin miehen luona, maksaisin siitä 160 euroa kuukaudessa. ap
Tuo on muuten tyhmää ettei laiteta tarkkaa paikkakuntaa esim. Suomi24.
Mies hakee toiselta paikkakunnalta seuraa. Hmm?? :D 0/5
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin siis äsken, että se 90 km päässä oleva paikka on pikkukaupunki, jonne pääsee bussiyhteydellä. Bussi maksaa noin 20 euroa suuntaansa. Jos siis kerran viikossa kävisin miehen luona, maksaisin siitä 160 euroa kuukaudessa. ap
Miksei mies voisi matkustaa sinun paikkakunnallesi? Tietysti hänen tuo reissaaminen pitää hoitaa, kun kerran on alunperin väittänyt siellä asuvansa.
Mies oli muutenkin "ota selvää" -mies. Olin ajatellut, että jos nyt en olisi turhan ennakkoluuloinen tällaista tapausta kohtaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies voisi matkustaa sinun paikkakunnallesi? Tietysti hänen tuo reissaaminen pitää hoitaa, kun kerran on alunperin väittänyt siellä asuvansa.
En näe, että pitemmän päälle toimii se, että olemme vain minun luonani. Toki olen ollut suhteissa, joissa ollaan sen luona, jonka kannalta se on käytännöllisempää. Teen myös vuorotyötä ja sittenhän ennen pitkää ollaan tilanteessa, että kun ei ole käytännöllistä, että mies tulee minun luokseni, minun pitäisi olla valmis lähtemään hänen luokseen. Niin sen takia ei toimi. ap
Nyt on huono trolli