Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettimies ajatteli, että voin maksaa kuukausittain 160 euroa siitä ilosta, että voin deittailla häntä

Vierailija
27.03.2021 |

Ei ollut ilmoittanut paikkakuntaansa deittisovelluksessa (tämä siis ei ollut Tinder). Lopulta selvisi että asuu 90 km päässä.
En halua varata tuollaista summaa, että voin tutustua johonkuhun ihmiseen, kun halvemmallakin voi deittailla jos asuu lähempänä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on huono trolli

Vierailija
2/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pois sieltä seksitreffit-sivulta, kaikki ne on maksullisia siellä...

Vierailija
4/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu Nettimies- on hereillä!!!!!

Vierailija
5/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on huono trolli

Ei ole trolli. Ihan totta on. Mies oli laittanut deittisovellukseen saman paikkakunnan kuin minulla. Kun kysyin, että missäpäin täällä hän asuu, hän paljastikin asian. Alettiin siis puhua, voitaisiinko tavata.

Vierailija
6/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on huono trolli

Ei ole trolli. Ihan totta on. Mies oli laittanut deittisovellukseen saman paikkakunnan kuin minulla. Kun kysyin, että missäpäin täällä hän asuu, hän paljastikin asian. Alettiin siis puhua, voitaisiinko tavata.

Nettimies, Tindermies, tapailumies...

Vierailija
7/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin siis äsken, että se 90 km päässä oleva paikka on pikkukaupunki, jonne pääsee bussiyhteydellä. Bussi maksaa noin 20 euroa suuntaansa. Jos siis kerran viikossa kävisin miehen luona, maksaisin siitä 160 euroa kuukaudessa. ap

Vierailija
8/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten tyhmää ettei laiteta tarkkaa paikkakuntaa esim. Suomi24.

Vierailija
9/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakee toiselta paikkakunnalta seuraa. Hmm?? :D 0/5

Vierailija
10/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistin siis äsken, että se 90 km päässä oleva paikka on pikkukaupunki, jonne pääsee bussiyhteydellä. Bussi maksaa noin 20 euroa suuntaansa. Jos siis kerran viikossa kävisin miehen luona, maksaisin siitä 160 euroa kuukaudessa. ap

Miksei mies voisi matkustaa sinun paikkakunnallesi? Tietysti hänen tuo reissaaminen pitää hoitaa, kun kerran on alunperin väittänyt siellä asuvansa.

Vierailija
11/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli muutenkin "ota selvää" -mies. Olin ajatellut, että jos nyt en olisi turhan ennakkoluuloinen tällaista tapausta kohtaan. ap

Vierailija
12/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies voisi matkustaa sinun paikkakunnallesi? Tietysti hänen tuo reissaaminen pitää hoitaa, kun kerran on alunperin väittänyt siellä asuvansa.

En näe, että pitemmän päälle toimii se, että olemme vain minun luonani. Toki olen ollut suhteissa, joissa ollaan sen luona, jonka kannalta se on käytännöllisempää. Teen myös vuorotyötä ja sittenhän ennen pitkää ollaan tilanteessa, että kun ei ole käytännöllistä, että mies tulee minun luokseni, minun pitäisi olla valmis lähtemään hänen luokseen. Niin sen takia ei toimi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä