Mä oon alistettu ja naurunkohde
En pääse tästä tuomiosta eroon ikinä. Velkaa yli 20k ulosotossa, jalka meni leikkauksessa toimintakelvottomaksi eikä terveyskeskus uusi tarvitsemaani lääkereseptiä,saan työttömyyskorvausta 270e ja sillä pitää pärjätä.
Mulle puhutaan kuinidiootille eikä ihmiset ymmärrä että se tuntuu aika pahalta. Oon jatkuvasti yksin omassa huoneessani 4 seinän sisällä kukaan ei kysy miten menee, ei ole ainuttakaan kaveria.
Jos lähden joskus kerran vuodessa smarkettiin musta tuntuu ku kaikki kyttäis mua. Ja niin he tekeekin koska tuppukylä. Olen täällä luokiteltu kehitysvammaisena koska ihmiset pitää mua semmosena. Sanotaan näin että välillä mietin rankkoja ratkaisuja mutta joku saa aina pysymään täällä. Vaikea masennuskin on testin perusteella. Että joo.
Kommentit (3)
Etäopiskele ja tilaa ostokset kotiin...
Sosiaalitoimisto ei auta koska kieltäydyin vammaisten päivätoiminnasta johon mut olis laitettu ja kouluun jos menen mua odottaa siellä kiusaajat. Tää on mahdoton ratkaista koska ei ole rahaa muuttaa muualle ja sais muuta mietittävää ku ne ainaiset kyttääjät ja kiusaajat.
Huoh