Mies tajusi eilen, että syntymäpäivälahjaksi ostamani kaulakoru sisältää myös seurantalaitteen
Raivarit sai alkuun, mutta on nyt leppynyt. Kerroin kuinka minua on petetty aikaisemmassa suhteessa parin vuoden ajan ja nyt on vaikea luottaa ihmisiin.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan on sitä korua pitänyt?
Melkein kaksi vuotta.
ap
Mun puoliso, sukupuolesta riippumatta, olis saanut lähdön niskapersotteella välittömästi tuollaisen tempun jälkeen...
Nykyinen mies ihan itse suhteen alussa laittoi mulle sähköpostia, jossa oli linkki. Avasin sen, ja siinähän näkyi yleiskuvaa kodistaan. Avaamishetkellä mies oli just tekemässä ruokaa. En kovin kauaa katsonut, miehelle vastasin että jos sä kuvittelet mun kaipaavan jotain tuollaista stalkkaamiskameraa, niin meidän juttu ei onnistu. Haluan molemminpuoliseen luottamukseen perustuvan suhteen. No, kamera häipyi anteeksipyynnön kera, selityksenä että ex nainen oli vähän epäluuloinen. Suutuin siitäkin, että minä en ole exäsi ainakaan vielä ja älä vertaile. No, hyvä mies tuo on, kunhan pääsi alun epävarmuuksista eroon. On tuo jo vierellä kulkenut 6 vuotta. Ja sain mitä halusin, molemminpuoleiseen luottamukseen perustuvan suhteen.
Onneksi nämä piiloverkot voi nuuskia toisella laitteella.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin minäkin. Isälleni, kun yksin koluaa metsissä. Ihan pyynnöstä, että löytyy, jos hukkaantuu... No 3 paikanninta kiinasta - YKSIKÄÄN EI TOIMI! Mulle riitti kiinan pas...at!
Hah hah, et lukenut pientä printtiä. Ne toimii vain kiinan alueella. Perustuvat kiinan omiin geostationaarisiin satelliitteihin.
Sairaan huono provo. Keksi ens kerralla parempi. Ei jatkoon.
...ei ehkä fiksua tunnustaa rikkoneensa yksityisyyden suojaa näin internetissä...
Ellei tämä ole taas tarina Porvoosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaan huono provo. Keksi ens kerralla parempi. Ei jatkoon.
Mun mielestä tää oli ihan piristävä uusi innovaatio
Olet sairas paska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen seurantakaulakorussa on myös sellainen ominaisuus että pystyn kuulemaan hänen keskustelut ja jos joku asia ei miellytä niin voin antaa pienen sähköiskun sovelluksen kautta.
Minun miehellä on myös tuolla mikrofonilla varustettu. Siihen liittyy kyllä tiettyjä epämukavuuksia ja olen nyt sanonut miehelle, että näin korona-aikana kannattaa kaulakoru ottaa vessassa käymisen ajaksi pois.
Muussa yhteydessä sanoin ihan yleisellä tasolla, että naismaisesti pyöräillessään laulavat miehet on jotenkin tosi noloja.
En tajuu mitä tällä ajetaan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen seurantakaulakorussa on myös sellainen ominaisuus että pystyn kuulemaan hänen keskustelut ja jos joku asia ei miellytä niin voin antaa pienen sähköiskun sovelluksen kautta.
Minun miehellä on myös tuolla mikrofonilla varustettu. Siihen liittyy kyllä tiettyjä epämukavuuksia ja olen nyt sanonut miehelle, että näin korona-aikana kannattaa kaulakoru ottaa vessassa käymisen ajaksi pois.
Muussa yhteydessä sanoin ihan yleisellä tasolla, että naismaisesti pyöräillessään laulavat miehet on jotenkin tosi noloja.
En tajuu mitä tällä ajetaan takaa.
Ihan normaalia miesvihaa.
Tämä on sitä viikonloppuaamun parempaa keskustelua naisten kesken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yllätä että "ylläpito" jättää nämä miesvihaloitukset tänne mutta poistaa aloitusta kritisoivat viestit.
Toivottavasti kaikki te tykkäilijät jotka pidätte tätä haiskana muistatte että jossain on mies joka hakkaisi muijansa h e n g i l t ä mustasukkaisuuden vuoksi.
Rauhoitu nyt Karen, tää oli vaan tsoukkii
Niin on perheväkivaltakin.
Mitä sanotaan naiselle jolla on musta silmä?
Ei mitään, sille sanottiin jo!
On sillä vielä toinen silmä sanomatta nii voi sanoa uusiks ihan varmuudenvuoks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei yllätä että "ylläpito" jättää nämä miesvihaloitukset tänne mutta poistaa aloitusta kritisoivat viestit.
Toivottavasti kaikki te tykkäilijät jotka pidätte tätä haiskana muistatte että jossain on mies joka hakkaisi muijansa h e n g i l t ä mustasukkaisuuden vuoksi.
Niin on perheväkivaltakin.
Mitä sanotaan naiselle jolla on musta silmä?
Ei mitään, sille sanottiin jo!
On sillä vielä toinen silmä sanomatta nii voi sanoa uusiks ihan varmuudenvuoks.
Meinaatko et naiset on niin tyhmiä ettei ne usko kerrasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas paska
Oletko sinä sitten sellainen terve paska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas paska
Aloitus ei ole minun enkä ole tykkäilemässä sairaista kommenteista kymmenten naisten tavoin.
No niin menkääs nyt uhriutujat takaisin sinne ylemmälle laudalle etsimään kivoja tiktokkeja mangatyyny kainalossa.
Me voidaan tuota ahdistunutta nuorta miestä käydä vähän lohduttamassa.
Jyrki & pojat
Vierailija kirjoitti:
No niin menkääs nyt uhriutujat takaisin sinne ylemmälle laudalle etsimään kivoja tiktokkeja mangatyyny kainalossa.
Eiku tää onkin hauskaa. Kiva keksiä tarinoita joissa vähän annetaan sähköä naisille jotka ei tottele.
Vähän vitsaillaan kato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas paska
Aloitus ei ole minun enkä ole tykkäilemässä sairaista kommenteista kymmenten naisten tavoin.
”Tykkälemässä kymmenien naisten tavoin”?
Menepä nyt uudelleen katselemaan niiden nuolien määrää ja suuntaa ennen kun tukehdut oman sylkeesi. Ja mitä luulet saavasi aikaan spämmäämällä asiattomia viestejä ketjun täyteen? Vain ärsyyntymistä, jolloin ihan hyvä peruspointtisi menee hukkaan.
Kuinka kauan on sitä korua pitänyt?