Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko olleet telkkarissa?

?
26.03.2021 |

?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran uutisissa, liittyen kirjaston avajaisiin. Kun menin kirjastoon huomasin, että valokuvaaja otti minusta kuvia. Yläkerrassa kun istuin nojatuolissa lukemassa kirjaa, kuvaaja tuli kysymään, saako videokuvata minua kun luen kirjaa. Kaverit sitten seuraavana päivänä kertoi , että näki mut TV:ssä pääuutisissa. 

Vierailija
22/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viisivuotias, lauloin jossain ohjelmassa ( ei kilpailu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa pääsin telkkariin heti lentokentällä kun matkustin erääseen vähemmän turistien suosimaan kaupunkiin. Kyselivät miksi matkustin sinne, mitä aion tehdä jne. Ohjelman tarkoitus oli ilmeisesti selvittää turistien mielipidettä kaupungista (enemmän teollisuuskaupunki missä valkoihoiset ovat lähinnä työmatkalla).

Vierailija
24/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ääni oli karmeaa kuultavaa.

Äänesi kuulostaa radiossa ja televisiossa ihan siltä kuin sen muut normaalistikin kuulevat.

Vierailija
25/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25 vuotta sitten olin haastateltavana Folke Westin ohjelmassa ja myös telkkarissa pyörivässä mainoksessa. Uutispätkissä olen vilahtanut pari kertaa sattumalta ja Ylen uutisten sivuilta löytyy video, jossa minua haastatellaan.

Vierailija
26/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä

Vierailija
27/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työhöni liittyvässä asiaohjelmassa. En olisi halunnut, jouduin.

Vierailija
28/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ääni oli karmeaa kuultavaa.

Äänesi kuulostaa radiossa ja televisiossa ihan siltä kuin sen muut normaalistikin kuulevat.

Näin varmaan on asianlaita. Ei poista sitä tosiasiaa, että ääneni kuulosti omiin korviini kamalalta. Luultavasti en ole ainoa.

Vierailija
29/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsena yle uutisissa

Vierailija
30/40 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jotain selitystä:

"Miksi oma ääni kuulostaa epämiellyttävältä nauhoitettuna? Syy piilee korvien välissäsi, tai pikemminkin kallossasi: äänen resonanssi muuttuu kallon sisällä niin, että siinä on enemmän bassoa.

Korvakäytävään ja siitä kuuloluihin kulkeutuvaan ääniaaltoon sekoittuu myös muita ääniä. Toisin sanoen me itse kuulemme oman äänemme ”rikkaampana” kuin, mitä se todellisuudessa on."

Lähde on MTV:n sivu.

Vierailija
31/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monessa musiikkiesityksessä ja yhdessä elokuvassa. Myös Aasian kahdessa maassa musiikkijutussa. Ihmiset tunnistivat kadulla molemmissa. Jotenkin kivoin juttu oli se, kun minusta oli iso kuva Ylen uutistenlukijan takana, kun hän kertoi uutista.

Vierailija
32/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi-TV:ssä aikoinaan.

Vierailija
33/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena yhdessä mainoksessa. Kolmekymppisenä yhdessä konserttitaltioinnissa näyin vähän väliä.

Moni sukulainen ja tuttu oli bongannut.

Vierailija
34/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa. Yhdessä tositv sarjassa ja sitten uutisissa haastateltavana.

35/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan kesässä paussikuvana (aika sievä)

Mellakoissa Tukholmassa. Rasistina -arvaan, koska kuuntelimme Jimmie Åkessonin puhetta!

Vierailija
36/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutistenlukija olen.

37/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun firmaa on kuvattu ja minua haastateltu pariin otteeseen. 

Vierailija
38/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä kaverin kanssa vilahdettiin taustalla, kun poliisi antoi vappu-aattona kommenttia YLEn uutislähetykseen nuorten ryyppäämisestä. Oltiin menossa kaljakassit kilisten kohti koskenrantaa ja kotona sairastanut kaveri lähetti viestiä, että näki meidät telkkarissa.

39/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa pääsin telkkariin heti lentokentällä kun matkustin erääseen vähemmän turistien suosimaan kaupunkiin. Kyselivät miksi matkustin sinne, mitä aion tehdä jne. Ohjelman tarkoitus oli ilmeisesti selvittää turistien mielipidettä kaupungista (enemmän teollisuuskaupunki missä valkoihoiset ovat lähinnä työmatkalla).

Ei kai Japanissa ole kuin valkoihoisia. 

Vierailija
40/40 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain poliisi-tosiTV:n taustalla. En muista missä niistä. Oli isompi kesätapahtuma menneillään ja tunnistin itseni väkijoukosta.