Oletteko olleet telkkarissa?
Kommentit (40)
Olin viisivuotias, lauloin jossain ohjelmassa ( ei kilpailu)
Japanissa pääsin telkkariin heti lentokentällä kun matkustin erääseen vähemmän turistien suosimaan kaupunkiin. Kyselivät miksi matkustin sinne, mitä aion tehdä jne. Ohjelman tarkoitus oli ilmeisesti selvittää turistien mielipidettä kaupungista (enemmän teollisuuskaupunki missä valkoihoiset ovat lähinnä työmatkalla).
Vierailija kirjoitti:
Oma ääni oli karmeaa kuultavaa.
Äänesi kuulostaa radiossa ja televisiossa ihan siltä kuin sen muut normaalistikin kuulevat.
Yli 25 vuotta sitten olin haastateltavana Folke Westin ohjelmassa ja myös telkkarissa pyörivässä mainoksessa. Uutispätkissä olen vilahtanut pari kertaa sattumalta ja Ylen uutisten sivuilta löytyy video, jossa minua haastatellaan.
Olen. Työhöni liittyvässä asiaohjelmassa. En olisi halunnut, jouduin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ääni oli karmeaa kuultavaa.
Äänesi kuulostaa radiossa ja televisiossa ihan siltä kuin sen muut normaalistikin kuulevat.
Näin varmaan on asianlaita. Ei poista sitä tosiasiaa, että ääneni kuulosti omiin korviini kamalalta. Luultavasti en ole ainoa.
Tässä jotain selitystä:
"Miksi oma ääni kuulostaa epämiellyttävältä nauhoitettuna? Syy piilee korvien välissäsi, tai pikemminkin kallossasi: äänen resonanssi muuttuu kallon sisällä niin, että siinä on enemmän bassoa.
Korvakäytävään ja siitä kuuloluihin kulkeutuvaan ääniaaltoon sekoittuu myös muita ääniä. Toisin sanoen me itse kuulemme oman äänemme ”rikkaampana” kuin, mitä se todellisuudessa on."
Lähde on MTV:n sivu.
Olen ollut monessa musiikkiesityksessä ja yhdessä elokuvassa. Myös Aasian kahdessa maassa musiikkijutussa. Ihmiset tunnistivat kadulla molemmissa. Jotenkin kivoin juttu oli se, kun minusta oli iso kuva Ylen uutistenlukijan takana, kun hän kertoi uutista.
Olin lapsena yhdessä mainoksessa. Kolmekymppisenä yhdessä konserttitaltioinnissa näyin vähän väliä.
Moni sukulainen ja tuttu oli bongannut.
Pari kertaa. Yhdessä tositv sarjassa ja sitten uutisissa haastateltavana.
Vaasan kesässä paussikuvana (aika sievä)
Mellakoissa Tukholmassa. Rasistina -arvaan, koska kuuntelimme Jimmie Åkessonin puhetta!
Minun firmaa on kuvattu ja minua haastateltu pariin otteeseen.
Joskus teininä kaverin kanssa vilahdettiin taustalla, kun poliisi antoi vappu-aattona kommenttia YLEn uutislähetykseen nuorten ryyppäämisestä. Oltiin menossa kaljakassit kilisten kohti koskenrantaa ja kotona sairastanut kaveri lähetti viestiä, että näki meidät telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa pääsin telkkariin heti lentokentällä kun matkustin erääseen vähemmän turistien suosimaan kaupunkiin. Kyselivät miksi matkustin sinne, mitä aion tehdä jne. Ohjelman tarkoitus oli ilmeisesti selvittää turistien mielipidettä kaupungista (enemmän teollisuuskaupunki missä valkoihoiset ovat lähinnä työmatkalla).
Ei kai Japanissa ole kuin valkoihoisia.
Jossain poliisi-tosiTV:n taustalla. En muista missä niistä. Oli isompi kesätapahtuma menneillään ja tunnistin itseni väkijoukosta.
Olin kerran uutisissa, liittyen kirjaston avajaisiin. Kun menin kirjastoon huomasin, että valokuvaaja otti minusta kuvia. Yläkerrassa kun istuin nojatuolissa lukemassa kirjaa, kuvaaja tuli kysymään, saako videokuvata minua kun luen kirjaa. Kaverit sitten seuraavana päivänä kertoi , että näki mut TV:ssä pääuutisissa.