Oli taas Prismat pullollaan ihmisiä niin kuin ei kaupat olisi olleet moneen viikkoon auki
Oli taas Prismat pullollaan ihmisiä niin kuin ei kaupat olisi olleet moneen viikkoon auki. Pariskuntia shoppailemassa ja teinejä norkoilemassa isoin joukoin. Joskus kyllä ihmetyttää mihin se ihmisten maalaisjärki on kadonnut. Vai ollaanko niin ahneita/ahdistuneita, että pakko päästä pois sieltä siivouskoppiyksiöstä?
Kommentit (9)
Yleensä ovat perjantai-iltaisin. Ja lauantaisin.
Ja nyt vielä on juhlapyhät ensi viikonloppuna, niin ostetaan leivontatarvikkeita sun muuta valmiiksi pyhiksi.
Täysin normaalia ostos käyttäytymistä.
Vessapaperi uhkaa kyllä loppua. Millä sitten pyyhitään?!
Vierailija kirjoitti:
suomessa on suurimassa osassa kotitalouksia bideesuihku pöntön läheisyydessä, meillä ei ole mitään hätää. Lisäksi suomessa on omaa wc-paperituotantoa, eli meidän ei tarvitse odottaa suezin kanavassa uitettuja papereita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkaria sä siellä teit?
Arvasin että joku omasta mielestään nokkela kysyy. Kas tässä vastaus:
Ostin elintarvikkeita koska jääkaappi oli tyhjä kun olin vältellyt ylimääräistä kaupassa käyntiä edellisen kahden viikon ajan. Olin liikkeellä yksin ja käytin maskia sekä käsidesiä. Olin kaupassa vain välttämättömän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu lienee maailman yleisin kirja?
Saahan Prismassa käydä. stocka oli kielletty
Ensi viikolla ihmiset hyörivät kuin muurahaiset kaupoissa, kun pääsiäinen lähestyy. Luullaan, että ruoka loppuu, kun on muutama pyhäpäivä tulossa, vaikka kaupat auki 24/7.
Ei Prismassa kävijöillä koskaan maalaisjärkeä ole ollutkaan, eihän ne muuten siellä Prismassa kävisi.