Rakastuitko ihmiseen, joka aluksi näytti mielestäsi susirumalta?
En ole itse kokenut tätä. Olen vain joskus kuullut joidenkin rakastuneen ei niin viehättävän näköiseen ihmiseen mahtavan luonteen takia. Rakkauden myötä kumppani onkin ruvennut näyttämään todella hyvältä.
Kokemuksia?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Jaksaisitko lyhyesti kertoa? ap
Rakastuminen on minulle niin harvinaista etten ole tuollaista kokenut.
On tapahtunut minulle. Mies oli mielestäni todella epämiellyttävän näköinen. Mutta kun ihastuin hänen luonteeseen, hän alkoi näyttääkin ihanalta. Jopa ne kaikki "virheet" mitä alussa näin alkoikin olla söpöjä. Rakkaus todella sekoittaa pään.
En tiedä yhtäkään sisurumaa ihmistä, jokaisessa on jotain kaunista, varsinkin kun heihin tutustuu.
Myös kyllä! Tämä on tapahtunut peräti kaksi kertaa! Mielestäni mies oli aivan kammottavan puistattavan kuvottava mutta sitten kun tutustuimme paremmin, niin ihastuin tosissaan.
Molemmissa tapauksissa tiesin miehet ulkonäöltä samasta isosta työpaikasta yhteisten tuttujen kautta,eri osastoilta.
Molemmat jättivät minut, joten sain hyvästi nenilleni kun kuvittelin olevani " parempaa tasoa" kuin he.
Joo mutta ei ollut rakkautta vaan traumakiintymystä
En sanoisi että pidin miestäni susirumana, mutta ei hänen ulkonäkönsä aluksi miellyttänyt. Deittisivustolta hänet löysin, elämän arvot ja mielenkiinnon kohteet olivat (ja ovat edelleen) samanlaiset. Heti ensi treffeistä lähtien hänen kanssaan oli luontevaa keskustella ja olla ihan vaan oma ittensä. Nyt pidän häntä komeana ja ihmettelenkin mistä en aluksi pitänyt hänen ulkonäössä. Hänen kuvansa deittisivulla olivat todella epäedustavia, näytti niissä rumemmalle kuin luonnossa.
En varsinaisesti rumaan mutta kuvittelin naisen olevan noin 15v vanhempi kuin mitä oli. Tavattiin yliopistossa kurssilla ja kun ekan kerran näin, ajattelin heti että joku työelämästä taukoa pitävä vanhempi "aikuisopiskelija". Kävi ilmi että olikin minua 7v nuorempi, olisin veikannut 7v vanhempi... Mutta aika nopeasti hävisi se vaikutelma vanhuudesta kun tutustuttiin.
En, mutta harvoin nyt joku ihminen olisikaan mielestäni kovin ruma. Olen kyllä ihastunut ihmiseen, jonka ulkonäköä en ole viettäväksi ajatellut aluksi. Hyvien keskustelujen ja hauskojen hetkien jälkeen olen sitten huomannut miten paljon viehättäviä piirteitä hänessä onkaan.
Susi on äärettömän kaunis ja uljas eläin.