Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voimme olla varmoja, että ne Haaviston Kreikasta maaliskuussa lennättämät afgaanit ovat varmasti alle 18-vuotiaita kun

Vierailija
26.03.2021 |

tämä Vallilan 14-vuotias tappajakin on iältään jotain 16 ja 50 ikävuoden väliltä

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme olla varmoja vain, että äänestämällä PS tämä pelleily saataisiin loppumaan.

Vierailija
2/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan vallilan tapauksessa alettiin ikää epäillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimme olla varmoja vain, että äänestämällä PS tämä pelleily saataisiin loppumaan.

Äänestän mieluummin vihreitä koska olen kiinnostunut luonnosta. Etenkin metsästäminen on minun juttu.

Vierailija
4/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,,, ei kai suomi valmisteen iästä liene koskaan epäselvyyttä.

Vierailija
5/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vaan kuuluu tähän nykymenoon, sukupuolen voi valita ja tulokkaat voivat valita ikänsäkin. Olisi rasìstísta kyseenalaistaa motiiveja sanoi P. Orpo samoihin aikoihin kun yksi "pystyi todistamaan" Sipilälle olevansa 17. Miten vähällä älylä meitä johdetaankaan..

Vierailija
6/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Toivottavasti 5kymppinen lapsiafgaani ilmestyy silakan lapsen luokalle.

Vierailija
7/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Toivottavasti 5kymppinen lapsiafgaani ilmestyy silakan lapsen luokalle.

:D

Vierailija
8/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan vallilan tapauksessa alettiin ikää epäillä?

Poika/mies meni toiseen kaupunkiin riehumaan ja tämän toisen kaupungin poliisit eivät olleetkaan vihervassareita ja laittoivat pojan tutkimuksiin, kun ei millään mittapuulla uskoneet et voi olla 14v

Vierailija
9/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten emme. Ei se loppunut viimeksikään, eikä PS yksinään hallitusta muodosta. Jos meille tulee suurin osa käskyistä Eulta, niin ei PS edes halua harkita siitä eroa.

Vierailija
10/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän mieluummin vihreitä koska olen kiinnostunut luonnosta. Etenkin metsästäminen on minun juttu.

Ja halal-liha. Se on vihreiden juttu. 

Vierailija
11/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siitä voi mitenkään olla varma. Haavistoon ei voi luottaa, senhän näki jo Al-Hol - sekoilussakin.

Vierailija
12/12 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on harhainen vihreä hullu, samaan kategoriaan kuuluu pää kenossa tönöttävä Ohisalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme