Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko päätyneet yksin huolehtimaan ikääntyvistä vanhemmistasi, kun toinen sisarus on keksityistä ja itsekkäistä syistä pistänyt välit poikki vanhempiin?

Vierailija
26.03.2021 |

Totta kai minä haluan auttaa, enkä valita siitä, mutta jollain tavalla kuitenkin v-uttaa tuollainen "vapaamatkustajan" asenne, kun kaikki jää sitten minun vastuulle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt marttyyrin viittaa laita päällesi. Otat vastuun vanhemmistasi ihan itse. Lapsella ei ole velvollisuutta vanhempiinsa. Olisihan se ihan kiva juu, mutta sitä ois vanhemmat voineet ajatella aikaisemmin, jos ovat käytöksellään saanut lapsensa katkaisemaan välit - vaikutti syyt sinusta kuinka keksityiltä tai itsekkäiltä.

Vierailija
2/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikkosi on hieman, hm, johdatteleva.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kiinnostusta eikä halua auttaa äitiäni sitten joskus kun sen aika koittaa, niin huonosti on minua kohdellut. Jos veljeni häntä haluaa auttaa niin siitä vain, mutta ei tarvitse minua syyllistää. Ei ole mikään velvollisuus auttaa vanhempiaan Suomessa, se on yhteiskunnan tehtävä. Niin surullista kuin se onkin. 

Sen sijaan appivanhempiani autan mielelläni. Jos olisi paljon rahaa ja iso talo, voisin jo nyt ottaa heidät meille asumaan.

Vierailija
4/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt marttyyrin viittaa laita päällesi. Otat vastuun vanhemmistasi ihan itse. Lapsella ei ole velvollisuutta vanhempiinsa. Olisihan se ihan kiva juu, mutta sitä ois vanhemmat voineet ajatella aikaisemmin, jos ovat käytöksellään saanut lapsensa katkaisemaan välit - vaikutti syyt sinusta kuinka keksityiltä tai itsekkäiltä.

No kai minä nyt samassa perheessä eläneenä tiedän, millaista siellä oli ja mikä on keksittyä ja mikä ei.

5/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi oikeasti tietää sisaruksesi ja vanhempiesi välejä. Se on heidän välistään. Sun ei ole pakko huolehtia vanhemmistasi ja on oma päätöksesi teetkö niin vai et. Sisaruksellasi ei ole mitään tekemistä tämän päätöksen kanssa.

Vierailija
6/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pistänyt välejä poikki mutta on niin kiireinen ettei koskaan ehdi käydä vanhempiemme luona. Aina on jotain muuta vaikka asuu 15 minuutin ajomatkan päässä, ei lapsia, kaikki viikonloput vapaat jne.

Vanhemmat odottavat häntä kuin kuuta nousevaa, kun soittaa noin kerran kuukaudessa

niin ovat aivan innoissaan ja puhuvat siitä pitkään keskenään.

Minä sitten olen se arkinen puurtaja joka oman vuorotyön ja lasten ohella auttelen.

Vierailija
7/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lellikki ei yleensä ymmärrä, miksi sorsitut sisarukset eivät halua auttaa vanhempiaan. Eipä tietenkään, koska itselleen on satanut mammonaa, apua ja ylistystä. Eivät ilmeisesti ymmärrä että sisaruksia ei ole kohdeltu samalla tavalla. Se auttaa, joka on eniten saanut ja saa edelleen.

Vierailija
8/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan muutan niitten kanssa asumaan, ei minulla muutakaan tekemistä ole.

Vierailija
9/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sorsitut auttaa inhimillisistä syistä, etuoikeutettua elämää viettäneet miespuoliset lellikit eivät osallistu.

Sori, miespuoliset osallistuvat arvotavaroiden ja rahan jakoon.

Vierailija
10/10 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sorsitut auttaa inhimillisistä syistä, etuoikeutettua elämää viettäneet miespuoliset lellikit eivät osallistu.

Sori, miespuoliset osallistuvat arvotavaroiden ja rahan jakoon.

Todennäköisesit nämä välinsä katkaisseet ovat perinnönjaossa hyvinkin läheisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän